Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.217 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.217 .2017 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-09-08
Ogłoszono dnia: 2017-09-08 przez Kamilla Powchowicz
Termin składania dokumentów: 2017-09-20 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.217 .2017 kp
Id ogłoszenia: DO-111-217 -2017 kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ogólnokształcące (preferowane ekonomiczne),
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie
gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy o podatku VAT,
- znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Kodeks Cywilny,
h) wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ogólnokształcące (preferowane ekonomiczne),
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie
gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy o podatku VAT,
- znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Kodeks Cywilny,
h) wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
f) podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
g) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
h) umiejętność poprawnego pod kątem stylistycznym i ortograficznym redagowania pism i wniosków.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
f) podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
g) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
h) umiejętność poprawnego pod kątem stylistycznym i ortograficznym redagowania pism i wniosków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarz. obcych,
2. Analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
3. Bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek
za media, powierzchni lokali.
4. Sporządzanie aneksów do umów najmu.
5. Prowadzenie windykacji należności.
6. Przygotowywanie umów najmu.
7. Kompetentna i terminowa obsługa najemców.
8. Prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami
organizacyjnymi Zakładu w zakresie powierzonych zadań.
9. Wystawianie faktur.
2. Analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
3. Bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek
za media, powierzchni lokali.
4. Sporządzanie aneksów do umów najmu.
5. Prowadzenie windykacji należności.
6. Przygotowywanie umów najmu.
7. Kompetentna i terminowa obsługa najemców.
8. Prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami
organizacyjnymi Zakładu w zakresie powierzonych zadań.
9. Wystawianie faktur.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- bezpośredni kontakt z petentem.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych
poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych
poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/,
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/,
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-09-20 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym.
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.217 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.217 .2017 kp
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Kamilla Powchowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-09-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-09-08 09:42:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-09-08 09:55:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-09-29 09:20:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2771 raz(y) |