ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.217 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.217 .2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-09-08

Ogłoszono dnia: 2017-09-08 przez Kamilla Powchowicz

Termin składania dokumentów: 2017-09-20 14:30:00

Nr ogłoszenia: DO.111.217 .2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-217 -2017 kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ogólnokształcące (preferowane ekonomiczne),
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
 f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
      - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
        oraz aktów wykonawczych do ustawy,
      - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie
        gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
      - znajomość ustawy o podatku VAT,
      - znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
      - Kodeks Cywilny,
h)   wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
i)    praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
j)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
 
b. Wymagania dodatkowe:
a)   komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)   umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c)   umiejętność pracy w zespole,
d)   udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e)   umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
f)    podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
g)   udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
h)   umiejętność poprawnego pod kątem stylistycznym i ortograficznym redagowania pism i wniosków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarz. obcych,
2. Analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
3. Bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek
   za media, powierzchni lokali.
4. Sporządzanie aneksów do umów najmu.
5. Prowadzenie windykacji należności.
6. Przygotowywanie umów najmu.
7. Kompetentna i terminowa obsługa najemców.
8. Prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami
   organizacyjnymi Zakładu w zakresie powierzonych zadań.
9. Wystawianie faktur.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych
  poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
    w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/,
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-20 14:30:00
b. Sposób:
     W zamkniętej kopercie z napisem:
    „Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. ekonomicznych ” osobiście lub  listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
     65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
      postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
      w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
      zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamilla Powchowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-08 09:42:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-08 09:55:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-29 09:20:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2771 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony