Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.209.2017kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.209.2017kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-08-03
Ogłoszono dnia: 2017-08-03 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2017-08-21 14:30:00
Nr ogłoszenia: DO.111.209.2017kp
Id ogłoszenia: DO-111-209-2017-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne),
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- znajomość obowiązujących przepisów dotyczących wynagrodzeń,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- Kodeksu pracy,
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- dobra znajomość programu Płatnik oraz zasad sporządzania i korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
- udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok,
- znajomość PC BIZNES PRO PRESTIŻ będzie dodatkowym atutem,
- samodzielność, systematyczność, umiejętność pracy w grupie,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność planowania oraz sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- rzetelność, sumienność i dokładność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obliczanie w oparciu o aktualne angaże i dokumenty płacowe wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
- obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rodzinnych oraz sporządzanie list wypłat tych zasiłków,
- obliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych,
- obliczanie odpraw pośmiertnych,
- dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń za pracę w oparciu o otrzymane dokumenty i zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- naliczanie składek na podatek dochodowy od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego oraz obliczanie rocznego podatku od dochodów otrzymanych przez pracowników,
- naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej i imiennych raportów miesięcznych po upływie każdego miesiąca kalendarzowego,
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie informacji do ZUS o osiągniętym wynagrodzeniu zatrudnionych emerytów,
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, na podstawie, których zostały sporządzone listy płac i wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
- sporządzanie rejestru rozliczania wynagrodzeń wg miejsca powstawania kosztów,
- prowadzenie rejestru wynagrodzeń wg stanowisk pracy,
- sporządzanie na wniosek pracowników i byłych pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (ZUS-RP 7),
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań do GUS,
- przygotowanie niezbędnych informacji do planu finansowo-rzeczowego z zakresu wynagrodzeń i narzutów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 -lata,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-08-21 14:30:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: Inspektora ds. ekonomicznych" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.209.2017kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.209.2017kp
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Modelski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-08-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-08-03 12:18:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-08-03 12:22:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-30 10:14:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2611 raz(y) |