Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.202.2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.202.2017 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. księgowości
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-07-04
Ogłoszono dnia: 2017-07-04 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2017-07-14 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.202.2017 kp
Id ogłoszenia: DO-111-202-2017 kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
h) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- rachunkowości,
- podatku od towarów i usług,
- podatku dochodowego od osób prawnych,
- zdolności analityczne,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
h) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- rachunkowości,
- podatku od towarów i usług,
- podatku dochodowego od osób prawnych,
- zdolności analityczne,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż (moduły Finase i księgowość oraz Rozrachunki).
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż (moduły Finase i księgowość oraz Rozrachunki).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie rejestru wpływów dokumentów księgowych,
2. sprawdzanie dokumentów księgowych,
3. prowadzenie ewidencji zakupu towarów i usług,
4. prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,
5. prowadzenie rozliczeń podróży służbowych,
6. prowadzenie ewidencji wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,
7. prowadzenie ewidencji raportów kasowych,
8. prowadzenie obrotu gotówkowego.
2. sprawdzanie dokumentów księgowych,
3. prowadzenie ewidencji zakupu towarów i usług,
4. prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,
5. prowadzenie rozliczeń podróży służbowych,
6. prowadzenie ewidencji wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,
7. prowadzenie ewidencji raportów kasowych,
8. prowadzenie obrotu gotówkowego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- bezpośredni kontakt z petentem.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych(Dz. U. 2014.1182 ze zm.),
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych(Dz. U. 2014.1182 ze zm.),
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-07-14 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszy referent ds. księgowości ” osobiście lub listem poleconym.
„Nabór na stanowisko: starszy referent ds. księgowości ” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.202.2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.202.2017 kp
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Kremens |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-07-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-07-04 08:35:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-07-04 08:49:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-10 09:58:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4164 raz(y) |