ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.202.2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.202.2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. księgowości

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-07-04

Ogłoszono dnia: 2017-07-04 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2017-07-14 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.202.2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-202-2017 kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
h)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
      - rachunkowości,
      -  podatku od towarów i usług,
      -  podatku dochodowego od osób prawnych,
      -  zdolności analityczne,
i)    praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
j)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  2 -lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c)    znajomość oprogramowania PC Biznes PRO Prestiż (moduły Finase i księgowość oraz Rozrachunki).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    prowadzenie rejestru wpływów dokumentów księgowych,
2.    sprawdzanie dokumentów księgowych,
3.    prowadzenie ewidencji zakupu towarów i usług,
4.    prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,
5.    prowadzenie rozliczeń podróży służbowych,
6.    prowadzenie ewidencji wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,
7.    prowadzenie ewidencji raportów kasowych,
8.    prowadzenie obrotu gotówkowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
    składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji
    zgodnie  z  ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych(Dz. U. 2014.1182 ze zm.),
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  2 -lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-07-14 14:45:00
b. Sposób:
    W zamkniętej kopercie z napisem:
 „Nabór na stanowisko: starszy referent ds. księgowości ” osobiście lub  listem poleconym.
 
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
     65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
       w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
       zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-04 08:35:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-04 08:49:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-10 09:58:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4164 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony