ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 178 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 178 .2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. technicznych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-06-09

Ogłoszono dnia: 2017-06-09 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2017-06-19 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111. 178 .2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-178-2017- kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
     - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. 2014.1182
       oraz aktów wykonawczych do ustawy,
     - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U.2014.150 j.t.,  „o ochronie praw lokatorów,      
       mieszkaniowym zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z późn. zm.,
     - znajomość ustawy „o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13 września 1996 r. Dz.U.250 j.t.,
     - kodeks cywilny, KPA,
     - ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
     - ustawa prawo budowlane,
h)   umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i)    umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j)    praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
k)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  2 -lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c)    umiejętność pracy w zespole,
d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.

 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego
       użytku mieszkańców w zakresie:
        - przepisów Prawa Budowlanego,
        - utrzymania czystości,
        - stanu sanitarnego budynków,
2.    prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
3.    sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
4.    bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
       wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi
       (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną , kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
5.    bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
6.    wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola
       wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
7.    przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami,
       sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat
       odszkodowań,
8.    przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
9.    zlecanie wykonania dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
     składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji
     zgodnie  z  ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych(Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  2 -lata.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-19 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGKiM do 19.06.2017 r.
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie  z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszy referent ds. technicznych ” osobiście lub  listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
     65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
      postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
      w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
      zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-09 09:33:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-09 09:40:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-26 08:19:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2791 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony