Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 178 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 178 .2017 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. technicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-06-09
Ogłoszono dnia: 2017-06-09 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2017-06-19 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111. 178 .2017 kp
Id ogłoszenia: DO-111-178-2017- kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. 2014.1182
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U.2014.150 j.t., „o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z późn. zm.,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13 września 1996 r. Dz.U.250 j.t.,
- kodeks cywilny, KPA,
- ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
- ustawa prawo budowlane,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. 2014.1182
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 Dz.U.2014.150 j.t., „o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z późn. zm.,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu porządku i czystości w gminach” z dnia 13 września 1996 r. Dz.U.250 j.t.,
- kodeks cywilny, KPA,
- ustawa o własności lokali z 24 czerwca 1994 r. Dz.U.2015.1892 j.t.,
- ustawa prawo budowlane,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego
użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
3. sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
4. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi
(sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną , kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
5. bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
6. wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola
wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
7. przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami,
sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat
odszkodowań,
8. przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
9. zlecanie wykonania dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji.
użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
3. sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
4. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń,
wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi
(sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną , kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
5. bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
6. wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola
wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
7. przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami,
sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat
odszkodowań,
8. przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
9. zlecanie wykonania dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych(Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych(Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-19 14:45:00
b. Sposób:
termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGKiM do 19.06.2017 r.
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszy referent ds. technicznych ” osobiście lub listem poleconym.
sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszy referent ds. technicznych ” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 178 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 178 .2017 kp
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Kremens |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-09 09:33:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-09 09:40:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-26 08:19:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2791 raz(y) |