Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.99 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.99 .2017 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: W pełnym wymiarze czasu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-04-19
Ogłoszono dnia: 2017-04-19 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2017-05-02 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.99 .2017 kp
Id ogłoszenia: DO-111-99-2017- kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie/ preferowane ekonomiczne/,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- Kodeks Cywilny, KPA,
- ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Ordynacja podatkowa,
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 – lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie/ preferowane ekonomiczne/,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- Kodeks Cywilny, KPA,
- ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Ordynacja podatkowa,
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 – lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie analizy sald właścicieli, najemców części wspólnych nieruchomości, użytkowników obcych.
2. Prowadzenie całości spraw związanych z windykacją należności od właścicieli z tytułu wpłat za lokal
własnościowy i na fundusz remontowy oraz należności od najemców części wspólnych nieruchomości
(pożytki), od użytkowników obcych, naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach.
3. Sporządzanie wykazów dłużników.
4. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania dłużnika doSądu.
5. Prowadzenie w systemie komputerowym spraw sądowych, komorniczych.
6. Inwentaryzacja sald należności ZGKiM wg obowiązujących przepisów ustaw i zarządzeń.
7. Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
8. Rozliczanie finansowe właścicieli w wyniku zbycia lokalu lub zakończenia zarządu nad nieruchomością.
9. Prowadzenie spraw związanych z dodatkiem mieszkaniowym (wprowadzanie kwot dodatków do systemu
finansowego, informowanie właściwego urzędu o zaległościach właścicieli pobierających dodatek,
potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe).
10. Udzielanie informacji właścicielom, najemcom części wspólnych o stanie finansowym kont: opłat za lokal,
funduszu remontowego, pożytków.
11. Rozliczanie udziałów właścicieli w remontach finansowanych z funduszu remontowego, prowadzenie
zestawień wykonanych remontów.
12. Informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczaniu kosztów remontu nieruchomości.
13. Wystawianie właścicielom lokali rocznych informacji o przychodach z innych źródeł – PIT 8C.
14. Aktywny udział w przygotowaniu i opracowaniu sprawozdań z działalności zarządu wspólnot
mieszkaniowych na roczne zebrania właścicieli.
15. Dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości za
dany rok obrachunkowy.
16. Rejestrowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego z podziałem, analizą,
generowaniem niezbędnych raportów i zestawień.
17. Bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald ksiąg
analitycznych i syntetycznych.
18. Kontrola i analiza kosztów działalności oraz płynności finansowej wspólnot mieszkaniowych.
19. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego wspólnot mieszkaniowych.
20. Prowadzenie pełnego rozliczenia finansowego Wspólnot Mieszkaniowych.
21. Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT.
22. Drukowanie aneksów, drukowanie książeczek.
2. Prowadzenie całości spraw związanych z windykacją należności od właścicieli z tytułu wpłat za lokal
własnościowy i na fundusz remontowy oraz należności od najemców części wspólnych nieruchomości
(pożytki), od użytkowników obcych, naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach.
3. Sporządzanie wykazów dłużników.
4. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania dłużnika doSądu.
5. Prowadzenie w systemie komputerowym spraw sądowych, komorniczych.
6. Inwentaryzacja sald należności ZGKiM wg obowiązujących przepisów ustaw i zarządzeń.
7. Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
8. Rozliczanie finansowe właścicieli w wyniku zbycia lokalu lub zakończenia zarządu nad nieruchomością.
9. Prowadzenie spraw związanych z dodatkiem mieszkaniowym (wprowadzanie kwot dodatków do systemu
finansowego, informowanie właściwego urzędu o zaległościach właścicieli pobierających dodatek,
potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe).
10. Udzielanie informacji właścicielom, najemcom części wspólnych o stanie finansowym kont: opłat za lokal,
funduszu remontowego, pożytków.
11. Rozliczanie udziałów właścicieli w remontach finansowanych z funduszu remontowego, prowadzenie
zestawień wykonanych remontów.
12. Informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczaniu kosztów remontu nieruchomości.
13. Wystawianie właścicielom lokali rocznych informacji o przychodach z innych źródeł – PIT 8C.
14. Aktywny udział w przygotowaniu i opracowaniu sprawozdań z działalności zarządu wspólnot
mieszkaniowych na roczne zebrania właścicieli.
15. Dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości za
dany rok obrachunkowy.
16. Rejestrowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego z podziałem, analizą,
generowaniem niezbędnych raportów i zestawień.
17. Bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald ksiąg
analitycznych i syntetycznych.
18. Kontrola i analiza kosztów działalności oraz płynności finansowej wspólnot mieszkaniowych.
19. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego wspólnot mieszkaniowych.
20. Prowadzenie pełnego rozliczenia finansowego Wspólnot Mieszkaniowych.
21. Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT.
22. Drukowanie aneksów, drukowanie książeczek.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 - lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-02 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane
pocztą.
pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.99 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.99 .2017 kp
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Kremens |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-04-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-04-19 11:06:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-04-19 11:10:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-05-31 14:16:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2829 raz(y) |