ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.218.2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.218.2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-09-11

Ogłoszono dnia: 2017-09-11 przez Kamilla Powchowicz

Termin składania dokumentów: 2017-09-21 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.218.2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-218-2017 kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ogólnokształcące,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
     - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
       oraz aktów wykonawczych do ustawy,
i)   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
j)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
     udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a)   komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)   umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, skanera,
c)   umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.  Prowadzenie korespondencji firmowej (przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłanie poczty),
2.  Segregowanie i przekazywanie korespondencji do poszczególnych komórek w Zakładzie,
3.  Obsługa firmowej poczty elektronicznej,
4.  Redagowanie pism,
5.  Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
6.  Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
7.  Organizacja zebrań, konferencji, oraz spotkań służbowych,
8.  Organizowanie wyjazdów służbowych Dyrektora,
9.  Obsługa urządzeń biurowych.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
  osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
    w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/,
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-21 14:45:00
b. Sposób:
       Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z napisem:
   „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. administracyjno-biurowych ” osobiście lub  listem poleconym:
 
c. Miejsce:
        Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
        ul. Zjednoczenia 110
        65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)  kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)  aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)  kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub e-mailowo
     poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,

4)  informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze
     ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)  dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Kamilla Powchowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-11 09:27:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-11 09:31:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-29 07:57:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3302 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony