Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonaj Górze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej spółki: https://bip.zgkim.zgora.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2019-01-10
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-04-04
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Informacja w zakresie elementów strony, dla których wymagania nie zostały spełnione:
- Nie jest możliwa samodzielna zmiana odstępu między wierszami, akapitami, słowami i literami.
- Linki Druków do pobrania z rozszerzeniem PDF standardowo otwierają się w tym samym oknie, jednak z uwagi na możliwe inne ustawienia przeglądarki internetowej użytkownika mogą się zdarzyć sytuacje, w których będą się one otwierały w nowym oknie nie informując o tym użytkownika.
- Dla linków Druków do pobrania z rozszerzeniem DOC, XLS standardowo uruchamiana jest lokalna usługa pobierania dokumentu na lokalny dysk urządzenia.
- Niektóre udostępnione dokumenty do pobrania w formacie doc/pdf nie spełniają wymogów dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2022-04-04.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny dokonanej przez spółkę Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110C, 65-120 Zielona Góra.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej Spółki Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pan Adrian Wojnarowski, adres poczty elektronicznej . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 68 3229136. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.