Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Starszego referenta ds. ekonomicznych w ZWM 1-2
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-12-29
Ogłoszono dnia: 2016-12-29 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2017-01-10 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.323.2016.kp
Id ogłoszenia: DO-111-323-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie/ preferowane ekonomiczne/,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- Kodeks Cywilny, KPA,
- ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Ordynacja podatkowa,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
- umiejętność pracy w zespole,
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie analizy sald właścicieli, najemców części wspólnych nieruchomości, użytkowników obcych.
- Prowadzenie całości spraw związanych z windykacją należności od właścicieli z tytułu wpłat za lokal własnościowy i na fundusz remontowy oraz należności od najemców części wspólnych nieruchomości (pożytki), od użytkowników obcych, naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach.
- Sporządzanie wykazów dłużników.
- Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania dłużnika do Sądu.
- Prowadzenie w systemie komputerowym spraw sądowych, komorniczych.
- Inwentaryzacja sald należności ZGKiM wg obowiązujących przepisów ustaw i zarządzeń.
- Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
- Rozliczanie finansowe właścicieli w wyniku zbycia lokalu lub zakończenia zarządu nad nieruchomością.
- Prowadzenie spraw związanych z dodatkiem mieszkaniowym (wprowadzanie kwot dodatków do systemu finansowego, informowanie właściwego urzędu o zaległościach właścicieli pobierających dodatek, potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe).
- Udzielanie informacji właścicielom, najemcom części wspólnych o stanie finansowym kont: opłat za lokal, funduszu remontowego, pożytków.
- Rozliczanie udziałów właścicieli w remontach finansowanych z funduszu remontowego, prowadzenie zestawień wykonanych remontów.
- Informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczaniu kosztów remontu nieruchomości.
- Wystawianie właścicielom lokali rocznych informacji o przychodach z innych źródeł – PIT 8C.
- Aktywny udział w przygotowaniu i opracowaniu sprawozdań z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na roczne zebrania właścicieli.
- Dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości za dany rok obrachunkowy.
- Rejestrowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego z podziałem, analizą, generowaniem niezbędnych raportów i zestawień.
- Bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald ksiąg analitycznych i syntetycznych.
- Kontrola i analiza kosztów działalności oraz płynności finansowej wspólnot mieszkaniowych.
- Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego wspólnot mieszkaniowych.
- Prowadzenie pełnego rozliczenia finansowego Wspólnot Mieszkaniowych.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT.
- Drukowanie aneksów, drukowanie książeczek.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 - lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-10 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: referenta" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%