Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Starszego referenta ds. ekonomicznych w ABM nr 1
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-12-29
Ogłoszono dnia: 2016-12-29 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2017-01-10 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.322.2016.kp
Id ogłoszenia: DO-111-322-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ogólnokształcące,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o "ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 "o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego",
- znajomość ustawy o podatku VAT,
- znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Kodeks Cywilny,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
- umiejętność pracy w zespole,
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
- podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- umiejętność poprawnego pod kątem stylistycznym i ortograficznym redagowania pism i wniosków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarządców obcych.
- Analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych.
- Bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych. zaliczek za media, powierzchni lokali.
- Sporządzanie aneksów do umów najmu.
- Prowadzenie windykacji należności.
- Przygotowywanie umów najmu.
- Kompetentna i terminowa obsługa najemców.
- Prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie powierzonych zadań.
- Wystawianie faktur.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-10 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: referenta" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%