Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-12-29
Ogłoszono dnia: 2016-12-29 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2017-01-10 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.321.2016.kp
Id ogłoszenia: DO-111-321-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o "ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość Uchwały Rady Miasta dot. Strefy Płatnego Parkowania,
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,
- znajomość ustawy o drogach publicznych,
- znajomość Regulaminu Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu osobowego.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
- umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie oraz liczenie gotówki z parkometrów i obsługi parkingu Urzędu Miasta.
- Obsługa interesantów:
- sprzedaż abonamentów,
- rozliczanie opłat dodatkowych,
- przyjmowanie reklamacji i uwag,
- udzielanie informacji.
- Prowadzenie ewidencji sprzedanych abonamentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowanie druków i wyposażenia kontrolera, oraz wydawanie ich pracownikom służby parkingowej.
- Obsługa kasy i liczarek do bilonu.
- Wystawianie i rozprowadzanie potwierdzeń wydania abonamentów.
- Prowadzenie ewidencji wezwań – raportów.
- Odpowiednie zabezpieczenie i przechowywanie gotówki oraz wszelkich otrzymanych dokumentów zgodnie z podziałem akt.
- Przechowywanie dokumentów archiwalnych.
- Przygotowanie wartości pieniężnych przez policzenie , posortowanie, spakowanie i przekazanie do banku.
- Archiwizacja zdjęć dokumentujących postój nieopłacony.
- Prowadzenie ewidencji korespondencji.
- Przyjmowanie i prawidłowe rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji oraz odwołań od użytkowników SPP.
- Terminowe przekazywanie dokumentów i zestawień do Urzędu Miasta, prowadzenie korespondencji z Urzędem
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
- biuro SPP czynne w godz. od 8:00 do 17:00.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-10 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: referenta" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Modelski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-12-29 09:46:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-12-29 09:49:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-21 10:38:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3606 raz(y) |