Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-12-29

Ogłoszono dnia: 2016-12-29 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2017-01-10 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.321.2016.kp

Id ogłoszenia: DO-111-321-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
    • znajomość ustawy o "ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
    • znajomość Uchwały Rady Miasta dot. Strefy Płatnego Parkowania,   
    • znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,
    • znajomość ustawy o drogach publicznych,
    • znajomość Regulaminu Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze,
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
  9. prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu osobowego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
  3. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie oraz liczenie gotówki z parkometrów i obsługi parkingu Urzędu Miasta.
  2. Obsługa interesantów:
    • sprzedaż abonamentów,
    • rozliczanie opłat dodatkowych,
    • przyjmowanie reklamacji i uwag,
    • udzielanie informacji.
  3. Prowadzenie ewidencji sprzedanych abonamentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Przygotowanie druków i wyposażenia kontrolera, oraz wydawanie ich pracownikom służby parkingowej.
  5. Obsługa kasy i liczarek do bilonu.
  6. Wystawianie i rozprowadzanie potwierdzeń wydania abonamentów.
  7. Prowadzenie ewidencji wezwań – raportów.
  8. Odpowiednie zabezpieczenie i przechowywanie gotówki oraz wszelkich otrzymanych dokumentów zgodnie z podziałem akt.
  9. Przechowywanie dokumentów archiwalnych.
  10. Przygotowanie wartości pieniężnych przez policzenie , posortowanie, spakowanie i przekazanie do banku.
  11. Archiwizacja zdjęć dokumentujących postój nieopłacony.
  12. Prowadzenie ewidencji korespondencji.
  13. Przyjmowanie i prawidłowe rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji oraz odwołań od użytkowników SPP.
  14. Terminowe przekazywanie dokumentów i zestawień do Urzędu Miasta, prowadzenie korespondencji z Urzędem

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem,
  • biuro SPP czynne w godz. od 8:00 do 17:00.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-10 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: referenta" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.             
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Modelski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-29 09:46:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-29 09:49:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-21 10:38:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3606 raz(y)