Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. technicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-12-15
Ogłoszono dnia: 2016-12-15 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2016-12-30 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.309.2016 kp
Id ogłoszenia: DO-111-309-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
/Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
k) umiejętność kosztorysowania robot budowlanych.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
/Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
k) umiejętność kosztorysowania robot budowlanych.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Dokonywanie weryfikacji kosztorysów ofertowych i powykonawczych obcych wykonawców.
2. Wykonywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane.
3. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót wykonywanych przez obcych wykonawców.
4. Rozliczanie materiałów pobranych z magazynu ABM 1 przez konserwatorów i innych
wykonawców (np. lokatorów).
wykonawców (np. lokatorów).
5. Kontrola dokumentów – kart pracy w zakresie prawidłowości ich wypełniania.
6. Wpisywanie danych z kart pracy do odpowiedniego programu komputerowego wg kodów budynków.
7. Planowanie i rozliczanie robót budowlano-instalacyjnych, prac porządkowych wykonywanych
na zasobach gruntowych gminy.
8. Bilansowanie wykonywanych prac remontowych (ogólnobudowlane, instalacyjne, porządkowe).
9. Wypłacanie pieniędzy dla konserwatorów, sprzątaczki biurowej oraz pracowników zatrudnionych na stanowiskach
nierobotniczych w dniach i godzinach wyznaczonych przez Dyrekcję Zakładu.
nierobotniczych w dniach i godzinach wyznaczonych przez Dyrekcję Zakładu.
10. Prace w biurze podawczym ABM Nr 1.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin
dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-12-30 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. technicznych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110
przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110
przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Kremens |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-12-15 08:07:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-12-15 08:25:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-01-18 09:06:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2568 raz(y) |