Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor techniczny ds. eksploatacji

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-07-22

Ogłoszono dnia: 2016-07-22 przez Andrzej Żuk

Termin składania dokumentów: 2016-08-08 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO-111-214-2016-kp

Id ogłoszenia: DO-111-214-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne budowlane,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. znajomość obowiązujących przepisów: Prawo Budowlane, ustawy o własności lokali,
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  5. umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
  6. umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
    • przepisów Prawa Budowlanego,
    • utrzymania czystości,
    • stanu sanitarnego budynków,
  2. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
  3. sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
  4. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej  w zakresie przyjmowania zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację, energię elektryczną , kominiarzy, remonty itp.),
  5. bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej  w budynkach wspólnot,
  6. wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
  7. przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
  8. przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
  9. współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  4 -lata,
  9. udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem wyższym  2-  lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-08-08 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji" osobiście lub  listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego  zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Andrzej Żuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-22 08:04:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-22 08:06:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-08-23 08:27:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3473 raz(y)