Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. ekonomicznych w ZWM nr 2
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-04-29
Ogłoszono dnia: 2016-04-29 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2016-05-09 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO-111-105-2016-kp
Id ogłoszenia: DO-111-105-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie preferowane ekonomiczne,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy o podatku VAT i podatku dochodowym,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- kodeks cywilny,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
- umiejętność pracy w zespole,
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kompleksowe rozliczanie i prowadzenie kartotek i oraz analiz związanych ze zużyciem wody dla poszczególnych budynków.
- Rozliczanie zużycia wody w poszczególnych budynkach, drukowanie rozliczeń i powiadomień indywidualnym odbiorcom w lokalach mieszkalnych
- Prowadzenie rejestrów zamontowanych wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych.
- Prowadzenie rejestru legalizacji wodomierzy i informowanie lokatorów o konieczności ich legalizacji.
- Sporządzanie sprawozdań i zbiorczych zestawień kosztów zużycia wody w lokalach mieszkalnych i użytkowych dla działu finansowo-księgowego ZGKiM.
- Sporządzanie miesięcznej analizy porównawczej dochodów i kosztów zużycia wody.
- Przygotowywanie i opracowanie materiałów do rocznego planu finansowego wspólnot mieszkaniowych.
- Opracowywanie rocznych sprawozdań z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych.
- Sporządzanie kwartalnych analiz kosztów poniesionych nieruchomościach wspólnych.
- Pobieranie oraz wypłacanie pieniędzy ( I płatnik) dla pracowników Zarządu Wspólnot Mieszkaniowych nr 2.
- Zawieranie umów o sposobie ponoszenia kosztów zarządu
- Nanoszenie zmian na kartach lokali w celu wprowadzenia do bazy danych.
- Wystawianie i anulowanie aneksów do umów w przypadku zmian opłat za wodę, c.o., c.w., energie elektryczną oraz wywóz nieczystości stałych i płynnych.
- Prowadzenie ksiąg meldunkowych i potwierdzanie druków meldunkowych oraz nanoszenie zmian o stanie zameldowania.
- Analiza, nanoszenie korekt i drukowanie aneksów do umów o sposobie ponoszenia kosztów zarządu.
- Dobra znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych oraz bieżących przepisów wykonawczych.
- Terminowe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami KPA załatwianie spraw.
- Załatwianie interesantów w sposób taktowny i kulturalny z równoczesnym udzielaniem wyczerpujących informacji.
- Przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów szczególnie dokumentów finansowo-księgowych.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim -4 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. ekonomicznych w ZWM Nr 2” osobiście lub listem poleconym
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Modelski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-04-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-04-29 12:53:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-04-29 12:53:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-06-01 21:09:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3267 raz(y) |