Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2015-01-19

Ogłoszono dnia: 2015-01-19 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2015-01-30 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.1.2015kp

Id ogłoszenia: DO-111-1-2015-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie /preferowane ekonomiczne/,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    •   ustawa o własności lokali,
    • ustawa o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych,
    • KPA,
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność pracy w zespole,
  3. nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie kartoteki lokali i analiza sald należności zobowiązań oraz właścicieli lokali,
  2. Prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem zaległości czynszowych,
    •   sporządzanie wykazów zaległości,
    • naliczanie opłat za świadczenia od wystawionych upomnień,
    • ustalanie dodatkowych terminów do zapłaty,
    • informowanie wspólnot mieszkaniowych o przysługującym im prawie z art. 16 ustawy o własności lokali w przypadku długotrwałego zalegania z zapłatą zaliczek przez któregoś ze współwłaścicieli nieruchomości, przygotowywanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania ich do Sądu,
  3. Naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach i prowadzenie windykacji należności z tyt. naliczonych odsetek,
  4. Egzekwowanie od Komorników Sądu Rejonowego egzekucji należności od dłużników na podstawie wystawionego wniosku o wszczęcie egzekucji,
  5. Udział przy czynnościach urzędowych władz i organów administracji państwowej,
  6. Potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe,
  7. Prowadzenie spraw związanych ze ściąganiem należności zobowiązań właścicieli z tyt. wpłat na wyodrębniony fundusz remontowy,
  8. Sporządzanie comiesięcznych wykazów właścicieli lokali dokonujących wpłat na konto funduszu remontowego i terminowe przekazywanie do Działu Finansowo-Księgowego ZGKiM,
  9. Prowadzenie całości spraw związanych z windykacją należności użytkowników obcych,
  10. Aktywny udział w przygotowaniu i opracowaniu sprawozdań z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na roczne zebrania właścicieli,
  11. Prowadzenie dziennika wypożyczonych dokumentów, teczek lokali mieszkalnych do Urzędu Miejskiego lub ZGKiM,
  12. Sporządzanie miesięcznej analizy porównawczej dochodów i kosztów dźwigów osobowych, domofonów oraz anten zbiorczych na budynkach,
  13. współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  •   praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-01-30 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%