Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2015-01-19
Ogłoszono dnia: 2015-01-19 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2015-01-30 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111.1.2015kp
Id ogłoszenia: DO-111-1-2015-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie /preferowane ekonomiczne/,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych,
- KPA,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata, udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność pracy w zespole,
- nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie kartoteki lokali i analiza sald należności zobowiązań oraz właścicieli lokali,
- Prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem zaległości czynszowych,
- sporządzanie wykazów zaległości,
- naliczanie opłat za świadczenia od wystawionych upomnień,
- ustalanie dodatkowych terminów do zapłaty,
- informowanie wspólnot mieszkaniowych o przysługującym im prawie z art. 16 ustawy o własności lokali w przypadku długotrwałego zalegania z zapłatą zaliczek przez któregoś ze współwłaścicieli nieruchomości, przygotowywanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania ich do Sądu,
- Naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach i prowadzenie windykacji należności z tyt. naliczonych odsetek,
- Egzekwowanie od Komorników Sądu Rejonowego egzekucji należności od dłużników na podstawie wystawionego wniosku o wszczęcie egzekucji,
- Udział przy czynnościach urzędowych władz i organów administracji państwowej,
- Potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe,
- Prowadzenie spraw związanych ze ściąganiem należności zobowiązań właścicieli z tyt. wpłat na wyodrębniony fundusz remontowy,
- Sporządzanie comiesięcznych wykazów właścicieli lokali dokonujących wpłat na konto funduszu remontowego i terminowe przekazywanie do Działu Finansowo-Księgowego ZGKiM,
- Prowadzenie całości spraw związanych z windykacją należności użytkowników obcych,
- Aktywny udział w przygotowaniu i opracowaniu sprawozdań z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na roczne zebrania właścicieli,
- Prowadzenie dziennika wypożyczonych dokumentów, teczek lokali mieszkalnych do Urzędu Miejskiego lub ZGKiM,
- Sporządzanie miesięcznej analizy porównawczej dochodów i kosztów dźwigów osobowych, domofonów oraz anten zbiorczych na budynkach,
- współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). - udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Modelski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-01-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-01-19 08:43:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-01-19 08:55:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-02-17 08:04:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3903 raz(y) |