Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2013-06-07
Ogłoszono dnia: 2013-06-07 przez Andrzej Żuk
Termin składania dokumentów: 2013-06-21 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2013/06/07/01
Id ogłoszenia: DO-KP/1115/ 1/13
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie wyższe,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa:
- bardzo dobra znajomość prawa zamówień publicznych,
- ustawy o finansach publicznych, - praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS, pakiet MsOffice, Excel, poczta elektroniczna, Internet - bardzo dobra znajomość,
- udokumentowany staż pracy 5 lat.
b. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany staż pracy co najmniej 2 lata stażu pracy w charakterze specjalisty ds. zamówień publicznych,
- przebyte kursy/szkolenia w zakresie ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- ukończone studia podyplomowe w zakresie Prawo Zamówień Publicznych,
- posiadanie zdolności organizacyjnych,
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dostawy i roboty budowlane,
- opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- prowadzenie pełnej dokumentacji podstawowych czynności wynikających z postępowania przetargowego,
- przekazywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawcom zgłaszającym się do ZGKiM,
- przyjmowanie od Wykonawców składanych ofert na poszczególne zamówienia,
- przekazywanie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej na stronę internetową ZGKiM, tablicę ogłoszeń oraz do komórki organizacyjnej, która zamówienie będzie realizować,
- rozpatrywanie odwołań,
- przekazywanie informacji o zawarciu umowy o zamówienie publiczne do BZP lub DUUE,
- sporządzanie rocznych planów wydatkowania środków publicznych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
- nadzór nad zamówieniami publicznymi przeprowadzanymi również poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/ (oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
- udokumentowany staż pracy 5 lat.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-06-21 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra, pok. 002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Andrzej Żuk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-07 09:12:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-07 09:19:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-07-05 08:09:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6301 raz(y) |