Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. utrzymania terenów komunalnych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2008-07-15

Ogłoszono dnia: 2008-07-15 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2008-07-29 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2008/07/15/01

Id ogłoszenia: 2008071501

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie ogrodnicze, rolnicze lub leśne,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. znajomość kosztorysowania,
  6. umiejętność pracy na mapach geodezyjnych,
  7. prawo jazdy kat. B
  8. podstawowa znajomość zagadnień i przepisów w zakresie:
    • utrzymania porządku i czystości w gminach,
    •  ustawy o zamówieniach publicznych,
    •  sporządzania umów cywilno-prawnych o wykonanie usługi,
  9. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel) oraz internetu, w tym obsługa poczty e-mailowej,
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata, udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. odporność na stres związany z bezpośrednim kontaktem z mieszkańcami,
  2. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
  3.  umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, aparatu fotograficznego cyfrowego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. aktywny udział w organizowaniu przetargów na świadczenie usług utrzymania czystości i pielęgnacji terenów zielonych,
  2. współpraca z firmami wyłonionymi w przetargach poprzez:
    • kontrole w terenie wykonywania prac,
    • rozliczanie wykonywanych prac poprzez sprawdzanie kosztorysów powykonawczych oraz faktur,
    • bieżące uzgadnianie zakresu prac z wykonawcami,
  3. prowadzenie całości dokumentacji w powyższym zakresie,
  4. prowadzenie bieżącej ewidencji działek geodezyjnych będących w utrzymaniu Działu Usług Komunalnych,
  5. bieżąca analiza rozliczeń kosztów w ramach zawartych umów z wykonawcami,
  6. ścisła współpraca z ABM-ami, ZWM-ami w ramach zadań utrzymania terenów komunalnych,
  7. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał), 
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. kopia prawa jazdy kat. B,
  8. oświadczenie o niekaralności,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia,
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  11. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2008-07-29 00:00:00
b. Sposób:

w zamkniętej kopercie z napisem:
"Nabór na stanowisko Inspektora ds. utrzymania terenów komunalnych", osobiście lub listem poleconym

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane:
  3. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
    w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  4. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  6. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki