Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2011-03-02
Ogłoszono dnia: 2011-03-02 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2011-03-14 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2011/03/02/01
Id ogłoszenia: 2011030201
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ekonomiczne,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- ustawy o własności lokali,
- ustawy o podatku VAT,
- ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu cywilnego,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim ekonomicznym – 2 lata,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
- podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
- umiejętność obsługi urządzeń typu kserokopiarka, fax i innych urządzeń biurowych,
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarządców obcych,
- analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
- bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek na media i powierzchni lokalu,
- prowadzenie windykacji należności z tytułu najmu komunalnych lokali,
- przygotowywanie umów najmu najemcom komunalnych lokali,
- kompetentna i terminowa obsługa najemców komunalnych lokali,
- prowadzenie korespondencji z zarządcami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
- wystawianie faktur z zakresu powierzonych zadań,
- wykonywanie czynności biurowych w tym obsługa komputera, kserokopiarki, fax-u w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim ekonomicznym – 2 lata,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-03-14 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko st. referenta ds. ekonomicznych”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 3229168,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej
Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl., - kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona niezwłocznie na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.