Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. analizy kosztów
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2010-09-29
Ogłoszono dnia: 2010-09-29 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2010-10-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2010/09/29/01
Id ogłoszenia: 2010092901
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie, preferowane ekonomiczne,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, a w szczególności:
- ustawy o własności lokali,
- ustaw i rozporządzeń dot. podatku VAT i podatku dochodowego,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
- Kodeksu Cywilnego,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- wiedza w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania i marketingu,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS ( pakiet MS OFFICE, EXCEL),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- sumienność,
- komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- odporność na stres – bezpośredni kontakt z klientem,
- umiejętność obsługi urządzeń typu kserokopiarka, fax, i innych urządzeń biurowych,
- nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad gospodarką energią cieplną, a w szczególności:
- odczytywanie liczników węzłów cieplnych (wspólnie z pracownikami dostawcy energii cieplnej),
- bieżące analizowanie zużycia ciepła w budynkach na podstawie przeprowadzonych odczytów oraz zgłaszanie przełożonym stwierdzonych nieprawidłowości,
- typowanie kotłowni i instalacji c.o. i c.w. do planu remontów i modernizacji,
- sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za dostawę energii cieplnej do celów grzewczych i ciepłej wody, rozliczanie kosztów na poszczególnych odbiorców i terminowe przekazywanie rozliczeń do ZGKiM.
- ustalanie i rozliczanie kosztów na poszczególnych odbiorców oraz na wspólną nieruchomość oraz przygotowywanie materiałów do ustalania opłaty za c.o. i c.w, wprowadzanie danych, drukowanie rozliczeń i powiadomień indywidualnym odbiorcom.
- Przygotowywanie danych (przypisów, kosztów oraz współczynników korekt) dla firm rozliczających budynki w pełni opomiarowane.
- Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń dot:
- instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody (awarie, naprawy, itp.)
- niedogrzania lokali mieszkalnych i lokali użytkowych.
- Prowadzenie całości spraw dotyczących prac na instalacji centralnego ogrzewania w lokalach budynków wspólnot mieszkaniowych.
- Wystawianie faktur oraz dowodów RW dotyczących rozliczenia centralnego ogrzewania i ciepłej wody oraz prac na instalacjach dla mieszkańców i użytkowników obcych.
- Opracowywanie niezbędnych materiałów z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na roczne zebrania współwłaścicieli.
- Bieżąca realizacja analizy porównawczej przypisu rzeczywistego z kosztami na budynek oraz zgłaszanie przełożonym stwierdzonych nieprawidłowości.
- Opracowywanie i spisywanie treści uchwał wspólnot mieszkaniowych
- Opracowywanie treści powiadomień o podjętych uchwałach wspólnot mieszkaniowych i wykonywanie czynności związanych z ich wysyłką.
- Prowadzenie spraw dotyczących kancelarii.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-10-11 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko starszego referenta ds. analizy kosztów ”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.