Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2008-11-19

Ogłoszono dnia: 2008-11-19 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2008-12-03 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2008/11/19/01

Id ogłoszenia: 2008111901

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    • ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,
    • ustawa o podatku VAT i podatku dochodowym,
    • ustawa o własności lokali,
    • ustawa o ochronie danych osobowych,
    • Kodeks Cywilny.
  6. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
  7. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie szczegółowej ewidencji zasobów lokalowych książek zasobów i kartotek szkiców,
  2. przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
  3. przygotowywanie i opracowywanie sprawozdań z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na zebrania współwłaścicieli,
  4. prowadzenie ewidencji i bieżącej analizy porównawczej dochodów i kosztów wspólnot mieszkaniowych danej nieruchomości,
  5. zawieranie umów o sposobie ponoszenia kosztów Zarządu z właścicielami lokali w nieruchomościach wspólnych,
  6. wystawianie i drukowanie aneksów do umów na lokale mieszkalne w przypadkach zmian opłat,
  7. zakładanie kart, prowadzenie rejestru oraz drukowanie opłat dotyczących powierzchni wspólnot (pożytki) i przekazywanie wszelkich bieżących zmian do ZGKiM,
  8. przygotowywanie i opracowywanie materiałów do rocznego planu finansowego wspólnot mieszkaniowych oraz rozliczanie rocznego planu gospodarczego, w tym remontów wykonywanych z funduszu remontowego na danej nieruchomości i obciążenia kosztami wszystkich właścicieli,
  9. rozliczanie kosztów remontu nieruchomości wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych,
  10. zawieranie umów o sposobie ponoszenia kosztów zarządu z właścicielami lokali, naliczanie zaliczek zarządu nieruchomości wspólnych oraz ich rozliczanie w przypadku zmiany właściciela w trakcie roku,
  11. rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną w ciągu roku w formie miesięcznych zaliczek określonych uchwałą właścicieli i świadczeń, a po zbilansowaniu kosztów całego roku,
  12. współpraca z ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2008-12-03 00:00:00
b. Sposób:

w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. ekonomicznych”, osobiście lub listem poleconym

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  4. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  6. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki