ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 177 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 177 .2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-06-08

Ogłoszono dnia: 2017-06-08 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2017-06-19 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111. 177 .2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-177-2017-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
      - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
        oraz aktów wykonawczych do ustawy,
      - znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych z dn., 21.06.2001 Dz.U. z 2001 r.
        Nr 71 poz. 734 z późn. zm.,
      - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym     
        zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z późn. zm.,
      - znajomość ustawy o finansach publicznych z 27.08.2009 Dz.U. 2009 nr 157 poz. 1240 z późn. zm.,
h)    praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel).
 
b. Wymagania dodatkowe:
a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c)    umiejętność pracy w zespole,
d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    prowadzenie kartotek najemców oraz analiza sald należności i zobowiązań,
2.    prowadzenie windykacji lokali komunalnych mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych,
3.    wystawianie upomnień, wykazów zaległości, dodatkowych terminów do zapłaty,
       sporządzanie wypowiedzeń umów najmu z tytułu zaległości, sporządzanie wezwań do natychmiastowej zapłaty,
4.    prowadzenie całości spraw związanych z dochodzeniem zaległości czynszowych i opłat za świadczenia od wystawiania
       upomnień, dodatkowych terminów zapłaty,
5.    przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania do Sądu,
6.    rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi w sprawach związanych z windykacją należności zgodnie z przepisami obowiązującymi
       w przedmiotowym zakresie,
7.    prowadzenie rejestrów i śledzenie realizacji ściągalności należności,
8.    przygotowywanie wniosków i dokumentów o umorzenie należności nieściągalnych,
9.    sprawdzania poprawności naniesionych zmian na kartach lokali i wprowadzanie tych zmian na kartotekę najemcy,
10.   wypełnianie wniosków dot. przyznania dodatków mieszkaniowych oraz wykupu lokali komunalnych,
11.   ścisła współpraca z administratorem na odcinku zbierania informacji w celu prowadzenia prawidłowej windykacji należności,
12.   naliczanie odsetek za zwłokę i prowadzenie windykacji należności z tytułu rozliczonych odsetek,
13.   współpraca bezpośrednio z Działami Zakładu w sprawach dotyczących windykacji czynszu,
14.   przygotowywanie wniosków o udzielenie ulgi, sporządzanie ugód, zgodnie z przepisami obowiązującymi w przedmiotowym
        zakresie oraz wypełnianie druków PIT-8,
15.   rejestrowanie pozwów do Sądu oraz tytułów do komornika sądowego i wezwań do zapłaty,
16.   dokonywanie przeksięgowań na właściwe konta zaległości spornych i zasądzonych,
17.   doksięgowywanie kosztów postępowania sądowego i egzekucyjnego,
18.   inwentaryzacja sald.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w zespole,
- bezpoś
redni kontakt z petentem.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
     w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
     29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182 ze zm.).   

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-19 14:45:00
b. Sposób:
        w zamkniętej kopercie  z napisem:
  „Nabór na stanowisko: referenta ds. ekonomicznych ” osobiście lub  listem poleconym.
c. Miejsce:
   Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
   ul. Zjednoczenia 110
   65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
       w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.  

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony