Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 177 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 177 .2017 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-06-08
Ogłoszono dnia: 2017-06-08 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2017-06-19 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111. 177 .2017 kp
Id ogłoszenia: DO-111-177-2017-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych z dn., 21.06.2001 Dz.U. z 2001 r.
Nr 71 poz. 734 z późn. zm.,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z późn. zm.,
- znajomość ustawy o finansach publicznych z 27.08.2009 Dz.U. 2009 nr 157 poz. 1240 z późn. zm.,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel).
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych z dn., 21.06.2001 Dz.U. z 2001 r.
Nr 71 poz. 734 z późn. zm.,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z późn. zm.,
- znajomość ustawy o finansach publicznych z 27.08.2009 Dz.U. 2009 nr 157 poz. 1240 z późn. zm.,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie kartotek najemców oraz analiza sald należności i zobowiązań,
2. prowadzenie windykacji lokali komunalnych mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych,
3. wystawianie upomnień, wykazów zaległości, dodatkowych terminów do zapłaty,
sporządzanie wypowiedzeń umów najmu z tytułu zaległości, sporządzanie wezwań do natychmiastowej zapłaty,
4. prowadzenie całości spraw związanych z dochodzeniem zaległości czynszowych i opłat za świadczenia od wystawiania
2. prowadzenie windykacji lokali komunalnych mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych,
3. wystawianie upomnień, wykazów zaległości, dodatkowych terminów do zapłaty,
sporządzanie wypowiedzeń umów najmu z tytułu zaległości, sporządzanie wezwań do natychmiastowej zapłaty,
4. prowadzenie całości spraw związanych z dochodzeniem zaległości czynszowych i opłat za świadczenia od wystawiania
upomnień, dodatkowych terminów zapłaty,
5. przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania do Sądu,
6. rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi w sprawach związanych z windykacją należności zgodnie z przepisami obowiązującymi
w przedmiotowym zakresie,
7. prowadzenie rejestrów i śledzenie realizacji ściągalności należności,
8. przygotowywanie wniosków i dokumentów o umorzenie należności nieściągalnych,
9. sprawdzania poprawności naniesionych zmian na kartach lokali i wprowadzanie tych zmian na kartotekę najemcy,
10. wypełnianie wniosków dot. przyznania dodatków mieszkaniowych oraz wykupu lokali komunalnych,
11. ścisła współpraca z administratorem na odcinku zbierania informacji w celu prowadzenia prawidłowej windykacji należności,
12. naliczanie odsetek za zwłokę i prowadzenie windykacji należności z tytułu rozliczonych odsetek,
13. współpraca bezpośrednio z Działami Zakładu w sprawach dotyczących windykacji czynszu,
14. przygotowywanie wniosków o udzielenie ulgi, sporządzanie ugód, zgodnie z przepisami obowiązującymi w przedmiotowym
zakresie oraz wypełnianie druków PIT-8,
15. rejestrowanie pozwów do Sądu oraz tytułów do komornika sądowego i wezwań do zapłaty,
16. dokonywanie przeksięgowań na właściwe konta zaległości spornych i zasądzonych,
17. doksięgowywanie kosztów postępowania sądowego i egzekucyjnego,
18. inwentaryzacja sald.
5. przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania do Sądu,
6. rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi w sprawach związanych z windykacją należności zgodnie z przepisami obowiązującymi
w przedmiotowym zakresie,
7. prowadzenie rejestrów i śledzenie realizacji ściągalności należności,
8. przygotowywanie wniosków i dokumentów o umorzenie należności nieściągalnych,
9. sprawdzania poprawności naniesionych zmian na kartach lokali i wprowadzanie tych zmian na kartotekę najemcy,
10. wypełnianie wniosków dot. przyznania dodatków mieszkaniowych oraz wykupu lokali komunalnych,
11. ścisła współpraca z administratorem na odcinku zbierania informacji w celu prowadzenia prawidłowej windykacji należności,
12. naliczanie odsetek za zwłokę i prowadzenie windykacji należności z tytułu rozliczonych odsetek,
13. współpraca bezpośrednio z Działami Zakładu w sprawach dotyczących windykacji czynszu,
14. przygotowywanie wniosków o udzielenie ulgi, sporządzanie ugód, zgodnie z przepisami obowiązującymi w przedmiotowym
zakresie oraz wypełnianie druków PIT-8,
15. rejestrowanie pozwów do Sądu oraz tytułów do komornika sądowego i wezwań do zapłaty,
16. dokonywanie przeksięgowań na właściwe konta zaległości spornych i zasądzonych,
17. doksięgowywanie kosztów postępowania sądowego i egzekucyjnego,
18. inwentaryzacja sald.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- bezpośredni kontakt z petentem.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-19 14:45:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: referenta ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym.
„Nabór na stanowisko: referenta ds. ekonomicznych ” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.