ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.323.2016.kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.323.2016.kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Starszego referenta ds. ekonomicznych w ZWM 1-2

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-12-29

Ogłoszono dnia: 2016-12-29 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2017-01-10 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.323.2016.kp

Id ogłoszenia: DO-111-323-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie/ preferowane ekonomiczne/,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    • ustawa o własności lokali,
    • ustawa o ochronie danych osobowych,
    • ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
    • Kodeks Cywilny, KPA,
    • ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
    • ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
    • Ordynacja podatkowa,
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie analizy sald właścicieli, najemców części wspólnych nieruchomości, użytkowników obcych.
  2. Prowadzenie całości spraw związanych z windykacją należności od właścicieli z tytułu wpłat za lokal własnościowy i na fundusz remontowy oraz należności od najemców części wspólnych nieruchomości (pożytki), od użytkowników obcych, naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach.
  3. Sporządzanie wykazów dłużników.
  4. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania dłużnika do Sądu.
  5. Prowadzenie w systemie komputerowym spraw sądowych, komorniczych.
  6. Inwentaryzacja sald należności ZGKiM wg obowiązujących przepisów ustaw i zarządzeń.
  7. Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
  8. Rozliczanie finansowe właścicieli w wyniku zbycia lokalu lub zakończenia zarządu nad nieruchomością.
  9. Prowadzenie spraw związanych z dodatkiem mieszkaniowym (wprowadzanie kwot dodatków do systemu finansowego, informowanie właściwego urzędu o zaległościach właścicieli pobierających dodatek, potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe).
  10. Udzielanie informacji właścicielom, najemcom części wspólnych o stanie finansowym kont: opłat za lokal, funduszu remontowego, pożytków.
  11. Rozliczanie udziałów właścicieli w remontach finansowanych z funduszu remontowego, prowadzenie zestawień wykonanych remontów.
  12. Informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczaniu kosztów remontu nieruchomości.
  13. Wystawianie właścicielom lokali rocznych informacji o przychodach z innych źródeł – PIT 8C.
  14. Aktywny udział w przygotowaniu i opracowaniu sprawozdań z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na roczne zebrania właścicieli.
  15. Dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości za dany rok obrachunkowy.
  16. Rejestrowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego z podziałem, analizą, generowaniem niezbędnych raportów i zestawień.
  17. Bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald ksiąg analitycznych i syntetycznych.
  18. Kontrola i analiza kosztów działalności oraz płynności finansowej wspólnot mieszkaniowych.
  19. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego wspólnot mieszkaniowych.
  20. Prowadzenie pełnego rozliczenia finansowego Wspólnot Mieszkaniowych.
  21. Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT.
  22. Drukowanie aneksów, drukowanie książeczek.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 - lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-10 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: referenta" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony