ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.309.2016 kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.309.2016 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. technicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-12-15

Ogłoszono dnia: 2016-12-15 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2016-12-30 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.309.2016 kp

Id ogłoszenia: DO-111-309-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
                      a)   obywatelstwo polskie,
                      b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
                      c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne,
                      d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
                      e)   nieposzlakowana opinia,
                      f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
                      g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
                            - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
                              /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
                            - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów,
                               mieszkaniowym zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
                            - znajomość ustawy „prawo budowlane”,
                            - znajomość ustawy „o własności lokali”,
                            - znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
                      h)   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
                      i)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
                      j)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,  
                      k)   umiejętność kosztorysowania robot budowlanych.
b. Wymagania dodatkowe:
                         a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
                         b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
                         c)    umiejętność pracy w zespole,
                         d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
                         e)    umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Dokonywanie weryfikacji kosztorysów ofertowych i powykonawczych obcych wykonawców.
2. Wykonywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane.
3. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót wykonywanych przez obcych wykonawców.
4. Rozliczanie materiałów pobranych z magazynu ABM 1 przez konserwatorów i innych
    wykonawców (np. lokatorów).
5. Kontrola dokumentów – kart pracy w zakresie prawidłowości ich wypełniania.
6. Wpisywanie danych z kart pracy do odpowiedniego programu komputerowego wg kodów budynków.
7. Planowanie i rozliczanie robót budowlano-instalacyjnych, prac porządkowych wykonywanych
    na zasobach gruntowych gminy.
8. Bilansowanie wykonywanych prac remontowych (ogólnobudowlane, instalacyjne, porządkowe).
9. Wypłacanie pieniędzy dla konserwatorów, sprzątaczki biurowej oraz pracowników zatrudnionych na stanowiskach 
    nierobotniczych w dniach i godzinach wyznaczonych przez  Dyrekcję Zakładu.
10. Prace w biurze podawczym ABM Nr 1.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

        - czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
        - istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp
          osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
     w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
     z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),  
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
9)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-30 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. technicznych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

      1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
      2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
       3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110
       przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
      5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
             zostaną odesłane pocztą.          
       

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony