Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 272 .2016 kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 272 .2016 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor techniczny ds. eksploatacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-11-09
Ogłoszono dnia: 2016-11-09 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2016-11-21 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111. 272 .2016 kp
Id ogłoszenia: DO-111-272-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne lub budowlane,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne lub budowlane,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
f) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
f) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych, ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców.
- Utrzymanie urządzeń i sprzętów placów zabaw w odpowiednim stanie technicznym.
- Utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.
- Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
- Dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców.
- Prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych: teczek budynków i lokali oraz innych obiektów komunalnych (komórki lokatorskie itp.).
- Bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego.
- Typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji - nie nadających się do dalszej eksploatacji.
- Załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, spisanie odpowiedniego protokołu.
- Udzielanie pisemnych odpowiedzi na korespondencję lokatorów zgodnie z KPA.
- Sporządzanie wykazu wolnych lokali.
- Prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM 1 wobec najemców i bilansowanie tych zobowiązań w stosunku do posiadanych środków finansowych.
- Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali.
- Dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców.
- Dokonywanie zwrotów (refaktury) za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną.
- Asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji, wizji lokalnych itp.
- Potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, Prowadzenie rejestru regresów.
- Wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania robót.
- Uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych.
- Zgłaszanie usterek i niedoróbek robót wykonanych przez obcych wykonawców.
- Przygotowanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów elementów budynku lub lokalu komunalnego.
- Egzekwowanie od najemców konserwacji najmowanych lokali.
- Kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami.
- Zabezpieczenie posesji i budynków przed okresem zimowym.
- Odpowiednia interwencja u dostawców energii elektrycznej, cieplnej, wody oraz u zarządcy wspólnot w sprawach terminowości i jakości świadczonych usług.
- Kontrolowanie ilości i jakości usług i ich potwierdzanie: kominiarskich, wywożenia nieczystości stałych i płynnych, c.o. i c.w.
- Prowadzenie kontroli w terenie pod względem czystości i porządku, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi firm sprzątających w budynkach i działkach komunalnych.
- Kontrola i weryfikacja faktur wystawianych przez w/w firmy.
- Zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych. Potwierdzenie wykonanych prac.
- Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją gminnych terenów zielonych (koszenie traw, cięcie żywopłotów, wycinka i przerzedzanie drzew, sadzenie drzew i krzewów itp.)
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata, 9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-11-21 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji” osobiście lub listem poleconym
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%