ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.299.2016 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.299.2016 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor techniczny ds. eksploatacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: W pełnym wymiarze etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-11-05

Ogłoszono dnia: 2016-11-05 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2016-12-15 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.299.2016 kp

Id ogłoszenia: DO-111-299-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne lub budowlane,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
f) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych, ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców.
  2. Utrzymanie urządzeń i sprzętów placów zabaw w odpowiednim stanie technicznym.
  3. Utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.
  4. Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
  5. Dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców.
  6. Prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych: teczek budynków i lokali oraz innych obiektów komunalnych (komórki lokatorskie itp.).
  7. Bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego.
  8. Typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji - nie nadających się do dalszej eksploatacji.
  9. Załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, spisanie odpowiedniego protokołu.
  10. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na korespondencję lokatorów zgodnie z KPA.
  11. Sporządzanie wykazu wolnych lokali.
  12. Prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM 1 wobec najemców i bilansowanie tych zobowiązań w stosunku do posiadanych środków finansowych.
  13. Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali.
  14. Dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców.
  15. Dokonywanie zwrotów (refaktury) za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną.
  16. Asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji, wizji lokalnych itp.
  17. Potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, Prowadzenie rejestru regresów.
  18. Wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania robót.
  19. Uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych.
  20. Zgłaszanie usterek i niedoróbek robót wykonanych przez obcych wykonawców.
  21. Przygotowanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów elementów budynku lub lokalu komunalnego.
  22. Egzekwowanie od najemców konserwacji najmowanych lokali.
  23. Kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami.
  24. Zabezpieczenie posesji i budynków przed okresem zimowym.
  25. Odpowiednia interwencja u dostawców energii elektrycznej, cieplnej, wody oraz u zarządcy wspólnot w sprawach terminowości i jakości świadczonych usług.
  26. Kontrolowanie ilości i jakości usług i ich potwierdzanie: kominiarskich, wywożenia nieczystości stałych i płynnych, c.o. i c.w.
  27. Prowadzenie kontroli w terenie pod względem czystości i porządku, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi firm sprzątających w budynkach i działkach komunalnych.
  28. Kontrola i weryfikacja faktur wystawianych przez w/w firmy.
  29. Zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych. Potwierdzenie wykonanych prac.
  30. Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją gminnych terenów zielonych (koszenie traw, cięcie żywopłotów, wycinka i przerzedzanie drzew, sadzenie drzew i krzewów itp.)
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-15 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji” osobiście lub listem poleconym
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony