Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.290.2016 kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.290.2016 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. technicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: pełny wymiar
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-11-28
Ogłoszono dnia: 2016-11-28 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2016-12-09 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111.290.2016 kp
Id ogłoszenia: DO-111-290-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
(pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
(pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
f) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
e) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
f) umiejętność czytania map i rysunków technicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Dokonywanie weryfikacji kosztorysów ofertowych i powykonawczych obcych wykonawców.
2. Wykonywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane.
3. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót wykonywanych przez obcych wykonawców.
4. Rozliczanie materiałów pobranych z magazynu ABM 1 przez konserwatorów i innych wykonawców
(np. lokatorów).
5. Kontrola dokumentów – kart pracy w zakresie prawidłowości ich wypełniania.
6. Wpisywanie danych z kart pracy do odpowiedniego programu komputerowego wg kodów budynków.
7. Planowanie i rozliczanie robót budowlano-instalacyjnych, prac porządkowych wykonywanych
na zasobach gruntowych gminy.
8. Bilansowanie wykonywanych prac remontowych (ogólnobudowlane, instalacyjne, porządkowe).
9. Wypłacanie pieniędzy dla konserwatorów, sprzątaczki biurowej oraz pracowników zatrudnionych
na stanowiskach nierobotniczych w dniach i godzinach wyznaczonych przez Dyrekcję Zakładu.
10. Prace w biurze podawczym ABM Nr 1.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkichIV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
9) udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-12-09 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. technicznych” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.