ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.273.2016 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.273.2016 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-11-10

Ogłoszono dnia: 2016-11-10 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2016-11-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.273.2016 kp

Id ogłoszenia: DO-111- 273-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
   - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ raz aktów wykonawczych do ustawy,
   - znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych z dn., 21.06.2001 Dz.U. z 2001 r.Nr 71 poz. 734 z późn. zm.,
   - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”
     z późn. zm.,
   - znajomość ustawy o finansach publicznych z 27.08.2009 Dz.U. 2009 nr 157 poz. 1240 z późn. zm.,
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel).

b. Wymagania dodatkowe:

a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c)    umiejętność pracy w zespole,
d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Prowadzenie windykacji zaległości w opłatach za użytkowanie lokali komunalnych.
2.    Przygotowywanie wniosków o udzielenie ulgi w spłatach zaległych należności za użytkowanie lokali komunalnych zgodnie z obowiązującymi
       przepisami.
3.    Wypełnianie druków PIT-8.
4.    Ścisła współpraca z Działem Prawnym ZGKiM w zakresie windykacji należności.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
  niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

1)    curriculum vitae (oryginał),
2)    kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)    kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)    oświadczenie o niekaralności,
6)    oświadczenie o stanie zdrowia,
7)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
        w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
        29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-21 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko: referenta ekonomicznego ds. windykacji” osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
        w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.   

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

« powrót do poprzedniej strony