ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 272 .2016 kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 272 .2016 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor techniczny ds. eksploatacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-11-09

Ogłoszono dnia: 2016-11-09 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2016-11-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111. 272 .2016 kp

Id ogłoszenia: DO-111-272-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne lub budowlane,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
      - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
        oraz aktów wykonawczych do ustawy,
      - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym    
        zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
      - znajomość ustawy „prawo budowlane”,
      - znajomość ustawy „o własności lokali”,
      - znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h)   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
i)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,

b. Wymagania dodatkowe:

a)     komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c)    umiejętność pracy w zespole,
d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających  nieruchomościami,
e)    umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
f)    umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych, ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców.
2. Utrzymanie urządzeń i sprzętów placów zabaw w odpowiednim stanie technicznym.
3. Utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.
4. Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
5. Dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców.
6. Prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych: teczek budynków i lokali oraz innych obiektów komunalnych (komórki lokatorskie itp.).
7. Bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego.
8. Typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji - nie nadających się do dalszej eksploatacji.
9. Załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, spisanie odpowiedniego protokołu.
10. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na korespondencję lokatorów zgodnie z KPA.
11. Sporządzanie wykazu wolnych lokali.
12. Prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM 1 wobec najemców i bilansowanie tych zobowiązań
w stosunku do posiadanych środków finansowych.
13. Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali.
14. Dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców.
15. Dokonywanie zwrotów (refaktury) za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną.
16. Asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji, wizji lokalnych itp.
17. Potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, Prowadzenie rejestru regresów.
18. Wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania robót.
19. Uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych.
20. Zgłaszanie usterek i niedoróbek robót wykonanych przez obcych wykonawców.
21. Przygotowanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów elementów budynku lub lokalu komunalnego.
22. Egzekwowanie od najemców konserwacji najmowanych lokali.
23. Kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami.
24. Zabezpieczenie posesji i budynków przed okresem zimowym.
25. Odpowiednia interwencja u dostawców energii elektrycznej, cieplnej, wody oraz u zarządcy wspólnot
w sprawach terminowości i jakości świadczonych usług.
26. Kontrolowanie ilości i jakości usług i ich potwierdzanie: kominiarskich, wywożenia nieczystości stałych
i płynnych, c.o. i c.w.
27. Prowadzenie kontroli w terenie pod względem czystości i porządku, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi firm sprzątających w budynkach i działkach komunalnych.
28. Kontrola i weryfikacja faktur wystawianych przez w/w firmy.
29. Zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych. Potwierdzenie wykonanych prac.
30. Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją gminnych terenów zielonych (koszenie traw, cięcie żywopłotów, wycinka i przerzedzanie drzew, sadzenie drzew i krzewów itp.)

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-21 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji” osobiście lub listem poleconym

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

« powrót do poprzedniej strony