ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 272 .2016 kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 272 .2016 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor techniczny ds. eksploatacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-11-09

Ogłoszono dnia: 2016-11-09 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2016-11-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111. 272 .2016 kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

          

2) wymagania dodatkowe:

 a)      komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,

                           b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,

         c)    umiejętność pracy w zespole,

         d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających  

                nieruchomościami,

         e)    umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,

          f)    umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

                    Zakres zadań (czynności) wykonywanych na stanowisku Inspektora technicznego ds. eksploatacji:

 

1.   Utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych, ich otoczenia oraz pomieszczeń       

i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców.

2.   Utrzymanie urządzeń i sprzętów placów zabaw w odpowiednim stanie technicznym.

3.   Utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.

4.   Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.

5.   Dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców.

6.   Prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych: teczek budynków i lokali oraz innych obiektów komunalnych (komórki lokatorskie itp.).

7.   Bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego.

8.   Typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji - nie nadających się do dalszej eksploatacji.

9.   Załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, spisanie odpowiedniego protokołu.

10. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na korespondencję lokatorów zgodnie z KPA.

11. Sporządzanie wykazu wolnych lokali.

12. Prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM 1 wobec najemców i bilansowanie tych zobowiązań
w stosunku do posiadanych środków finansowych.

13. Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali.

14. Dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców.

15. Dokonywanie zwrotów (refaktury) za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną.

16. Asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji, wizji lokalnych itp.

17. Potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, Prowadzenie rejestru regresów.

18. Wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania robót.

19. Uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych.

20. Zgłaszanie usterek i niedoróbek robót wykonanych przez obcych wykonawców.

21. Przygotowanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów elementów budynku lub lokalu komunalnego.

22. Egzekwowanie od najemców konserwacji najmowanych lokali.

23. Kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami.

24. Zabezpieczenie posesji i budynków przed okresem zimowym.

25. Odpowiednia interwencja u dostawców energii elektrycznej, cieplnej, wody oraz u zarządcy wspólnot
w sprawach terminowości i jakości świadczonych usług.

26. Kontrolowanie ilości i jakości usług i ich potwierdzanie: kominiarskich, wywożenia nieczystości stałych
i płynnych, c.o. i c.w.

27. Prowadzenie kontroli w terenie pod względem czystości i porządku, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi firm sprzątających w budynkach i działkach komunalnych.

28. Kontrola i weryfikacja faktur wystawianych przez w/w firmy.

29. Zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych. Potwierdzenie wykonanych prac.

30. Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją gminnych terenów zielonych (koszenie traw, cięcie żywopłotów, wycinka i przerzedzanie drzew, sadzenie drzew i krzewów itp.)

                      Warunki pracy:

                      Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w pełnym wymiarze etatu,

- praca w zespole,

- bezpośredni kontakt z petentem.

                         Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:    

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy

       komputerze pow. 4 godzin dziennie.

                          - istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób

                            niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

                   Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)  curriculum vitae (oryginał),

2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),

3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,

5)  oświadczenie o niekaralności,

6)  oświadczenie o stanie zdrowia,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych

     w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia

     29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),  

8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  4 - lata,

9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-21 00:00:00
b. Sposób:

     

                      Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

 

 

1)   termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGKiM do 21.11.2016 r.

2)    sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie

        z napisem:

                               „Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji” osobiście lub listem poleconym.

                         Dodatkowe informacje:

                  1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,

                  2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,

                  3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie

                           postępowania sprawdzającego,

                  4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM

                            w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,

                  5)   dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego

                         zostaną odesłane pocztą.             

« powrót do poprzedniej strony