Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-111-221-2016-kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-111-221-2016-kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-08-16
Ogłoszono dnia: 2016-08-16 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2016-08-29 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO-111-221-2016-kp
Id ogłoszenia: DO-111-221-2016-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/ oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
- znajomość ustawy „prawo budowlane”,
- znajomość ustawy „o własności lokali”,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
- umiejętność pracy w zespole,
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie podań i wniosków wpływających do ABM Nr 1 i rejestracja w księdze podawczej,
- przekazywanie za potwierdzeniem zadekretowanej korespondencji przez Kierownika ABM Nr 1 - na działy – osoby w ABM Nr 1,
- odbiór oraz rejestracja korespondencji wpływających do ABM Nr 1,
- odbieranie oraz prowadzenie rozmów telefonicznych i faxów,
- rejestracja i wysyłanie korespondencji listami zwykłymi oraz poleconymi za potwierdzeniem odbioru na zewnątrz ABM Nr 1,
- dostarczanie całości korespondencji za potwierdzeniem zarządcom ZGKiM oraz zarządcom obcym (w ich siedzibie),
- przyjmowanie zgłoszeń, awarii w czasie nieobecności administratorek, majstra i kierownika technicznego,
- rejestracja oraz przekazywanie adresów z odpadami do wywozu z terenu ABM Nr 1,
- wykonywanie oraz wypełnianie listy obecności pracowników umysłowych ABM Nr 1,
- prowadzenie rejestru zwolnień chorobowych i urlopów pracowników ABM Nr 1 i dostarczanie do ZGKiM,
- prowadzenie rejestru wyjść służbowych i prywatnych pracowników ABM Nr 1,
- prowadzenie rejestru faktur VAT, rachunków i not księgowych, oraz dostarczanie ich do księgowości ZGKiM,
- rozliczanie kart drogowych samochodów ciężarowych wywożących odpady i gabaryty z terenu ABM Nr 1,
- rozliczanie całości odpadów i gabarytów na podstawie kwitów i kart odpadów, obciążających ABM Nr 1 za cały miesiąc do 10-go dnia miesiąca następnego,
- nadzór nad rozstawianiem i zbiórka skrzyń na piasek do akcji zimowej na terenie miasta Zielona Góra,
- współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 -lata,
- udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2- lata
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
"Nabór na stanowisko: Inspektora" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Modelski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-08-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-08-16 08:59:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-08-16 09:00:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-09-21 08:01:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4258 raz(y) |