ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-111-107-2016-kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO-111-107-2016-kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. rozliczeń

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-05-04

Ogłoszono dnia: 2016-05-04 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2016-05-16 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO-111-107-2016-kp

Id ogłoszenia: DO-111-107-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
    • transportu drogowego,
    • ochrony środowiska i gospodarki odpadami,
    • znajomość ustawy "o utrzymaniu czystości i porządku w gminach",
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS  (pakiet MsOffice, Excel),
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata                     
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 -lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. odporność na stres podczas telefonicznego kontaktu z klientem,
  5. inicjatywa w zakresie powierzonych obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udzielanie telefonicznej informacji dla klientów oraz kierowanie rozmów do właściwych komórek organizacyjnych Zakładu.
  2. Prowadzenie kancelarii dla Działu Transportu Komunalnego.
  3. Ustalanie grafiku prac portierów.
  4. Weryfikacja i wprowadzanie do systemu komputerowego kart drogowych i raportów dziennych pracy sprzętu.
  5. Sprawdzanie i analiza zapisów z tarczy tachografu i ich zgodności w karcie drogowej.
  6. Sporządzanie miesięcznych zestawień i analiza zużycia paliwa.
  7. Rozliczanie i nadzór nad pracownikami sprzątającymi pomieszczenia.
  8. Składanie zamówień zakupu materiałów biurowych oraz innych niezbędnych materiałów dla pracowników Działu.
  9. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu w ramach wykonywanych czynności.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie  z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).   
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 -lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-16 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: Inspektora ds. rozliczeń" osobiście lub  listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą. 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

« powrót do poprzedniej strony