ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-111-102-2016-kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO-111-102-2016-kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor techniczny ds. eksploatacji w ABM nr 1

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-04-29

Ogłoszono dnia: 2016-04-29 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2016-05-09 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO-111-102-2016-kp

Id ogłoszenia: DO-111-102-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie techniczne lub budowlane,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  7. znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
    • znajomość ustawy o "ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/oraz aktów wykonawczych do ustawy,
    • znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 "o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego",
    • znajomość ustawy "prawo budowlane",
    • znajomość ustawy "o własności lokali",
    • znajomość ustawy "o utrzymaniu czystości i porządku w gminach",
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 -lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  5. umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
  6. umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Utrzymanie w należytym stanie budynków komunalnych, ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców.
  2. Utrzymanie urządzeń i sprzętów placów zabaw w odpowiednim stanie technicznym.
  3. Utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.
  4. Zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.
  5. Dokonywanie pomiarów lokali i wykonywanie szkiców.
  6. Prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali mieszkalnych w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych: teczek budynków i lokali oraz innych obiektów  komunalnych (komórki lokatorskie itp.).
  7. Bieżące prowadzenie i zakładanie książek obiektu budowlanego.
  8. Typowanie lokali do zdjęcia z ewidencji - nie nadających się do dalszej eksploatacji.
  9. Załatwianie wniosków i zgłoszeń poprzez wizje lokalne, spisanie odpowiedniego protokołu.
  10. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na korespondencję lokatorów zgodnie z KPA.
  11. Sporządzanie wykazu wolnych lokali.
  12. Prowadzenie rejestru zobowiązań pisemnych ABM 1 wobec najemców i bilansowanie tych zobowiązań w stosunku do posiadanych środków finansowych.
  13. Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali.
  14. Dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców.
  15. Dokonywanie zwrotów (refaktury) za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną.
  16. Asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji, wizji lokalnych itp.
  17. Potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, Prowadzenie rejestru regresów.
  18. Wprowadzanie wspólnie z inspektorem ds. technicznych, obcych wykonawców na teren przewidzianych robót i wspólne sporządzanie protokołów typowania robót.
  19. Uczestniczenie w komisjach odbioru robót oraz przeglądach gwarancyjnych.
  20. Zgłaszanie usterek i niedoróbek robót wykonanych przez obcych wykonawców.
  21. Przygotowanie danych do planowania remontów budynków komunalnych i remontów elementów budynku lub lokalu komunalnego.
  22. Egzekwowanie od najemców konserwacji najmowanych lokali.
  23. Kontrola stanu urządzeń czerpalnych, energetycznych itp. w celu zapewnienia oszczędnego gospodarowania mediami.
  24. Zabezpieczenie posesji i budynków przed okresem zimowym.
  25. Odpowiednia interwencja u dostawców energii elektrycznej, cieplnej, wody oraz u zarządcy wspólnot w sprawach terminowości i jakości świadczonych usług.
  26. Kontrolowanie ilości i jakości usług i ich potwierdzanie: kominiarskich, wywożenia nieczystości stałych i płynnych, c.o. i c.w.
  27. Prowadzenie kontroli w terenie pod względem czystości i porządku, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi firm sprzątających w budynkach i działkach komunalnych.
  28. Kontrola i weryfikacja faktur wystawianych przez w/w firmy.
  29. Zamawianie sprzętu i obsługi do usuwania nieczystości z posesji komunalnych. Potwierdzenie wykonanych prac.
  30. Prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją gminnych terenów zielonych (koszenie traw, cięcie żywopłotów, wycinka i przerzedzanie drzew, sadzenie drzew i krzewów itp.)

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w pełnym wymiarze etatu,
  • praca w zespole,
  • bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (oryginał),
  2. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 -lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-09 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora technicznego ds. eksploatacji w ABM Nr 1” osobiście lub listem poleconym:

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Modelski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-29 11:54:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-29 12:06:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-01 21:04:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3575 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony