ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.159.2015kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.159.2015kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2015-09-08

Ogłoszono dnia: 2015-09-08 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2015-09-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.159.2015kp

Id ogłoszenia: DO-111-159-2015-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie /preferowane- informatyka/,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. /Dz. U. 2014.1182/,
h) poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą „Zastrzeżone”,
i) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 5 -lat.
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 4 -lata.

b. Wymagania dodatkowe:

a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych, w tym z wewnętrznymi instrukcjami obowiązującymi w Zakładzie,
  2. opracowywanie, aktualizowanie, wdrażanie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, na którą składają się;
      • polityka bezpieczeństwa informacji,
      • instrukcja zarządzania systemami informatycznymi,
  3. sporządzanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla pracowników Zakładu, aktualizowanie tych upoważnień w przypadku zmiany zakresu zadań, prowadzenie rejestru tych upoważnień dla całego Zakładu,
  4. zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz mających dostęp do danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych, wewnętrznymi instrukcjami w tym zakresie, systematyczne przeprowadzanie szkoleń dla ok. 300 pracowników,
  5. nadzór nad oświadczeniami pracowników przetwarzających dane osobowe dotyczącymi zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów zabezpieczenia tych danych,
  6. zgłaszanie zbiorów danych osobowych, których administratorem jest Zakład do rejestracji u Generalnego Inspektora Danych Osobowych oraz ewentualnych zmian w tych zbiorach,
  7. przygotowywanie we współpracy z komórkami merytorycznymi projektów umów z firmami którym Zakład powierza dane osobowe których jest administratorem, dotyczących zapewnienia ze strony tych firm odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa dla tych danych,
  8. czynne doradztwo dla pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,
  9. prowadzenie postępowań wyjaśniających w związku ze zgłoszeniem naruszenia ochrony danych osobowych, opracowywanie w tym zakresie niezbędnej dokumentacji, instrukcji jak należy postępować w takich sytuacjach,
  10. uczestnictwo w przeglądach instalacji takich jak systemy alarmowe, centrale, a znajdujących się w pomieszczeniach gdzie są serwery,
  11. prowadzenie strony internetowej Zakładu, Biuletynu Informacji Publicznej,
  12. prowadzenie zarządzania kryzysowego w Zakładzie pod nieobecność Inspektora ds. zarządzania kryzysowego,
  13. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny (oryginał),
2) curriculum vitae (oryginał),
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o stanie zdrowia,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 5 -lat,
10) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 4 -lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-09-23 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji” osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

« powrót do poprzedniej strony