ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.158.2015kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.158.2015kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. rozliczeń

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2015-09-03

Ogłoszono dnia: 2015-09-03 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2015-09-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.158.2015kp

Id ogłoszenia: DO-111-158-2015-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
h) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 -lata.
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 -lata.

b. Wymagania dodatkowe:

a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. kompleksowa obsługa osób skierowanych przez Sąd do odpracowania kary na rzecz miasta,
2. prowadzenie kartotek osobistego wyposażenia dla pracowników Działu,
3. sporządzanie protokołów na przedwczesne zużycie odzieży i obuwia,
4. sporządzanie zamówień na odzież robocza dla pracowników,
5. prowadzenie całości spraw związanych z zaopatrzeniem i wydawaniem środków czystości dla pracowników Działu Usług Komunalnych i Działu Transportu Komunalnego,
6. zaopatrywanie Działu w materiały biurowe i ich wydawanie,
7. pobieranie i wystawianie druków ścisłego zarachowania RW, ZW, PW, MM,
8. prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją środków trwałych i materiałów nietrwałych będących w gestii pracowników Działu,
9. rozliczanie zużycia wody i energii cieplnej w budynkach bazy przy ulicy Zjednoczenia oraz bazy w Parku Tysiąclecia,
10. współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny (oryginał),
2) curriculum vitae (oryginał),
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o stanie zdrowia,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 -lata,
10) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 -lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-09-17 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektor ds. rozliczeń” osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

« powrót do poprzedniej strony