Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.131.2015kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.131.2015kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2015-07-13
Ogłoszono dnia: 2015-07-13 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2015-07-27 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO.111.131.2015kp
Id ogłoszenia: DO-111-131-2015kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów prawa regulujących administrowanie nieruchomościami:
h) ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie(...),
i) ustawa o podatku VAT ,
j) ustawa o ochronie danych osobowych,
k) ustawy o własności lokali,
l) ustawy prawo budowlane,
ł) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
m) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 –lata.
b. Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
b) wiedza w zakresie funkcjonowania zakładu budżetowego,
c) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
d) umiejętność analizowania kosztów za media,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
f) umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) analiza zużycia ciepła w lokalach i budynkach komunalnych,
2) rozliczanie faktur za dostawę energii cieplnej do celów grzewczych i ciepłej wody,
3) rozliczanie kosztów c.o. i c.w. na poszczególnych odbiorców,
4) opisywanie faktur za dostawę gazu i energii elektrycznej dla potrzeb kotłowni,
5) opisywanie faktur dotyczących dokonywanych usług w budynkach komunalnych,
6) prowadzenie księgi zasobów komunalnych,
7) udział w inwentaryzacji zasobów komunalnych,
8) sporządzanie umów na lokale mieszkalne oraz pomieszczenia gospodarcze oraz aneksów do tych umów,
9) prowadzenie kart komputerowych lokali komunalnych,
10) wprowadzanie zmian zaliczek na media ,
11) nanoszenie zmian w kartach lokali wykupionych,
12) sprawdzanie poprawności rozliczeń dokonywanych przez zarządców obcych,
13) drukowanie faktur VAT, faktur korygujących oraz rejestrów,
14) wypełnianie wniosków o wykup lokali komunalnych,
15) prowadzenie ewidencji meldunkowej najemców lokali komunalnych,
16) rozliczanie zużycia wody i ścieków w zasobach ABM Nr 2,
17) współpraca z komórkami organizacyjnymi ZGKiM.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny (oryginał),
2) curriculum vitae (oryginał),
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o stanie zdrowia,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 –lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%