ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-111-38-2015-kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO-111-38-2015-kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2015-04-01

Ogłoszono dnia: 2015-04-01 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2015-04-13 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO-111-38-2015-kp

Id ogłoszenia: DO-111-38-2015-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne),
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów prawa regulujących administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
h) ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie(...),
i) ustawa o podatku VAT ,
k) ustawa o ochronie danych osobowych,
l) Kodeks cywilny,
ł) ustawy o własności lokali,
m) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),

b. Wymagania dodatkowe:

a) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
b) podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
c) wiedza w zakresie funkcjonowania zakładu budżetowego,
d) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
f) umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) wypełnianie wniosków o wykup,
2) wprowadzanie zmian zaliczek za media i odczytów oraz drukowanie powiadomień dla najemców,
3) nanoszenie zmian w kartach lokali wykupionych oraz kompletowanie dokumentacji i korespondencja na ten temat z zarządcami budynków,
4) sprawdzanie poprawności rozliczeń dokonywanych przez zarządców obcych oraz przekazywanie ich najemcom,
5) rozliczanie końcowe lokali wykupionych,
6) zawierani umów oraz wprowadzanie obciążeń za pergole dotyczące obcych użytkowników,
7) drukowanie faktur oraz zestawień i rejestrów VAT miesięcznych.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny (oryginał),
2) curriculum vitae (oryginał),
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o stanie zdrowia,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-04-13 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: referenta ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

« powrót do poprzedniej strony