ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-111-37-2015-kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO-111-37-2015-kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2015-03-31

Ogłoszono dnia: 2015-03-31 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2015-04-10 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO-111-37-2015-kp

Id ogłoszenia: DO-111-37-2015-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne),
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów prawa regulujących administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
h) ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie(...),
i) ustawa o podatku VAT ,
j) ustawa o dodatkach mieszkaniowych,
k) ustawa o ochronie danych osobowych,
l) Kodeks cywilny,
ł) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
(pakiet MsOffice, Excel),
m) wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
n) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.

b. Wymagania dodatkowe:

a) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
b) umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
c) podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
d) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
e) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
f) umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarządców obcych,
2) analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
3) bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach
komunalnych, zaliczek za media, powierzchni lokalu,
4) sporządzanie aneksów do umów najmu,
5) prowadzenie windykacji należności,
6) przygotowywanie umów najmu,
7) kompetentna i terminowa obsługa najemców,
8) prowadzenie bieżącej korespondencji z zarządcami obcymi i współpraca z właściwymi
komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie powierzonych zadań,
9) wystawianie faktur.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny (oryginał),
2) curriculum vitae (oryginał),
3) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o stanie zdrowia,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
9) udokumentowany 2-letni staż pracy dla osób z wykształceniem średnim.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-04-10 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. ekonomicznych” osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

« powrót do poprzedniej strony