ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2008/07/15/02Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2008/07/15/02

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. rozliczeń ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2008-07-15

Ogłoszono dnia: 2008-07-15 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2008-07-29 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2008/07/15/02

Id ogłoszenia: 2008071502

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. podstawowa znajomość kosztorysowania,
  6. umiejętność pracy na mapach geodezyjnych,
  7. podstawowa znajomość zagadnień i przepisów w zakresie:
    • utrzymania porządku i czystości w gminach,
    • ustawy o zamówieniach publicznych,
    • sporządzania umów cywilno-prawnych o wykonanie usługi,
    • podatku od towarów i usług VAT,
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel) oraz internetu, w tym obsługa poczty e-mailowej,
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, aparatu fotograficznego cyfrowego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przestrzeganie dyscypliny finansowej w Dziale Usług Komunalnych poprzez prawidłowe planowanie i rozliczanie wydatków i kosztów w ramach dotacji budżetowej, w rozbiciu na wszystkie rodzaje działalności prowadzone przez Dział,
  2. współpraca z inspektorami ds. utrzymania terenów komunalnych w zakresie prawidłowości rozliczeń za wykonywane prace w tym sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,
  3. przestrzeganie prawidłowego rozliczania faktur za usługi świadczone przez firmy zewnętrzne,
  4. przygotowywanie dokumentacji do przetargów na usługi i zakupy w Dziale oraz współpraca z komórką zamówień publicznych,
  5. sporządzanie umów na wykonanie usługi,
  6. prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
  7. prowadzenie magazynów będących w gestii Działu Usług Komunalnych,
  8. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2008-07-29 00:00:00
b. Sposób:

w zamkniętej kopercie z napisem:
"Nabór na stanowisko Inspektora ds. rozliczeń ekonomicznych", osobiście lub listem poleconym

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter)

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane:
  3. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
    w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  4. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  6. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony