Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-KP/1115/ 20/13Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-KP/1115/ 20/13Szczegóły informacji
Ogłoszenie: starszy referent ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2013-11-25
Ogłoszono dnia: 2013-11-25 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2013-12-09 00:00:00
Nr ogłoszenia: DO-KP/1115/ 20/13
Id ogłoszenia: DO-KP-1115-20-13
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- ukończony kurs archiwisty do prowadzenia archiwum Zakładowego,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel, poczta elektroniczna, Internet - bardzo dobra znajomość,),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, szybkie przyswajanie wiedzy,
- poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klauzulą co najmniej poufne,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Zakładu z urzędów, instytucji, urzędu pocztowego, oraz doręczanych przez interesantów,
- Sprawdzanie wykazu odbieranych listów poleconych,
- Sprawdzanie, czy przesyłki pocztowe, szczególnie polecone i wartościowe nie są uszkodzone,
- Przekazywanie korespondencji do sekretariatu, a następnie po dekretacji dokonanej przez Dyrektora - rejestracja z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne,
- Przyjmowanie oraz rejestracja wysyłanej korespondencji,
- Zamawianie pieczątek niezbędnych do prowadzenia działalności Zakładu, prowadzenie ewidencji, wydawanie oraz komisyjna kasacja pieczątek zdawanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
- Zamawianie dla poszczególnych Działów prasy i specjalistycznych czasopism,
- Zabezpieczenie komórek organizacyjnych Zakładu w druki ścisłego zarachowania, numerowanie wydawanie, prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie i prawidłowe zabezpieczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Zastępstwo w sekretariacie pod nieobecność sekretarki,
- Obsługa kserokopiarki oraz rozliczanie zużytego materiału i komponentów,
- Udzielanie informacji interesantom,
- Prowadzenie archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, /kserokopia ukończonego kursu archiwisty/
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko starszego referenta ds. administracyjno-biurowych" osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68,
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.