Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/07/25/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/07/25/01Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2011-07-25
Ogłoszono dnia: 2011-07-25 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2011-08-08 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2011/07/25/01
Id ogłoszenia: 201107251
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o własności lokali,
- ustawy o podatku VAT,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- Kodeks cywilny,
- wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata
b. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie kasy od 1 do 15 każdego miesiąca, przyjmowanie wpłat za lokale komunalne własnościowe, przyjmowanie wpłat na fundusz remontowy,
- Przyjmowanie wpłat kasa przyjmie za faktury dotyczące naszego Zakładu,
- Przyjmowanie wpłat za wywóz nieczystości stałych,
- Rozliczanie się z pobranych środków finansowych, sporządzanie raportu kasowego i prowadzenie dokumentów kasowych,
- Przygotowanie rocznego zużycia energii cieplnej przez poszczególnych odbiorców – druk i wysyłka rozliczeń i itp.,
- Przygotowanie rozliczeń zużycia energii cieplnej przez poszczególnych odbiorców – druk i wysyłka rozliczeń i itp. w budynkach z opomiarowanym zużyciem energii cieplnej,
- Przygotowanie budynków i lokali mieszkalnych do „opomiarowania ciepła” ( montaż termozaworów i podzielników kosztów ciepła) – sporządzanie wykazów,
- Rozliczanie kosztów c.o., przygotowanie materiałów do ustalania zaliczek na opłaty za c.o. i c.w.u. ( w budynkach opomiarowanych i nieopomiarowanych),
- Prowadzenie kartotek budynków z c. o. (zużycie, stawki, koszty, zmiany powierzchni, przypis),
- Czynny udział w czynnościach rozliczeniowych zużycia wody i odprowadzenia ścieków w poszczególnych budynkach, drukowanie rozliczeń i powiadomień indywidualnym odbiorcom w lokalach mieszkalnych,
- Współudział w przygotowaniu rocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych,
- Współudział w wystawianiu i drukowaniu aneksów do umów na lokale mieszkalne w przypadkach zmian opłat,
- Wykonywanie innych czynności doraźnych zleconych przez Kierownika.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-08-08 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. ekonomicznych”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Modelski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-07-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-07-25 13:54:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-07-25 13:54:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-09-07 07:27:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5362 raz(y) |