ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/07/25/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/07/25/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2011-07-25

Ogłoszono dnia: 2011-07-25 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2011-08-08 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2011/07/25/01

Id ogłoszenia: 201107251

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    • ustawa o własności lokali,
    • ustawy o podatku VAT,
    • ustawa o ochronie danych osobowych,
    • Kodeks cywilny,
  6. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
  7. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel,
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  2. podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
  3. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie kasy od 1 do 15 każdego miesiąca, przyjmowanie wpłat za lokale komunalne własnościowe, przyjmowanie wpłat na fundusz remontowy,
  2. Przyjmowanie wpłat kasa przyjmie za faktury dotyczące naszego Zakładu,
  3. Przyjmowanie wpłat za wywóz nieczystości stałych,
  4. Rozliczanie się z pobranych środków finansowych, sporządzanie raportu kasowego i prowadzenie dokumentów kasowych,
  5. Przygotowanie rocznego zużycia energii cieplnej przez poszczególnych odbiorców – druk i wysyłka rozliczeń i itp.,
  6. Przygotowanie rozliczeń zużycia energii cieplnej przez poszczególnych odbiorców – druk i wysyłka rozliczeń i itp. w budynkach z opomiarowanym zużyciem energii cieplnej,
  7. Przygotowanie budynków i lokali mieszkalnych do „opomiarowania ciepła” ( montaż termozaworów i podzielników kosztów ciepła) – sporządzanie wykazów, 
  8. Rozliczanie kosztów c.o., przygotowanie materiałów do ustalania zaliczek na opłaty za c.o. i c.w.u. ( w budynkach opomiarowanych i nieopomiarowanych),
  9. Prowadzenie kartotek budynków z c. o. (zużycie, stawki, koszty, zmiany powierzchni, przypis),
  10. Czynny udział w czynnościach rozliczeniowych zużycia wody i odprowadzenia ścieków w poszczególnych budynkach, drukowanie rozliczeń i powiadomień indywidualnym odbiorcom w lokalach mieszkalnych,
  11. Współudział w przygotowaniu rocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych,
  12. Współudział w wystawianiu i drukowaniu aneksów do umów na lokale mieszkalne w przypadkach zmian opłat,
  13. Wykonywanie innych czynności doraźnych zleconych przez Kierownika.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-08-08 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. ekonomicznych”, osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony