Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2008/07/15/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2008/07/15/01Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. utrzymania terenów komunalnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2008-07-15
Ogłoszono dnia: 2008-07-15 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2008-07-29 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2008/07/15/01
Id ogłoszenia: 2008071501
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie ogrodnicze, rolnicze lub leśne,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość kosztorysowania,
- umiejętność pracy na mapach geodezyjnych,
- prawo jazdy kat. B
- podstawowa znajomość zagadnień i przepisów w zakresie:
- utrzymania porządku i czystości w gminach,
- ustawy o zamówieniach publicznych,
- sporządzania umów cywilno-prawnych o wykonanie usługi,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel) oraz internetu, w tym obsługa poczty e-mailowej,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata, udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- odporność na stres związany z bezpośrednim kontaktem z mieszkańcami,
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u, aparatu fotograficznego cyfrowego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- aktywny udział w organizowaniu przetargów na świadczenie usług utrzymania czystości i pielęgnacji terenów zielonych,
- współpraca z firmami wyłonionymi w przetargach poprzez:
- kontrole w terenie wykonywania prac,
- rozliczanie wykonywanych prac poprzez sprawdzanie kosztorysów powykonawczych oraz faktur,
- bieżące uzgadnianie zakresu prac z wykonawcami,
- prowadzenie całości dokumentacji w powyższym zakresie,
- prowadzenie bieżącej ewidencji działek geodezyjnych będących w utrzymaniu Działu Usług Komunalnych,
- bieżąca analiza rozliczeń kosztów w ramach zawartych umów z wykonawcami,
- ścisła współpraca z ABM-ami, ZWM-ami w ramach zadań utrzymania terenów komunalnych,
- współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- kopia prawa jazdy kat. B,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2008-07-29 00:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie z napisem:
"Nabór na stanowisko Inspektora ds. utrzymania terenów komunalnych", osobiście lub listem poleconym
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter)
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane:
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl. - kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.