Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/05/10/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/05/10/01Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Z-ca Kierownika w Dziale Finansowo-Księgowym
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2011-05-10
Ogłoszono dnia: 2011-05-10 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2011-05-20 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2011/05/10/01
Id ogłoszenia: 2011051001
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie wyższe ekonomiczne /preferowany kierunek rachunkowość/,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- podstawa znajomość zagadnień i przepisów w zakresie:
- rachunkowości budżetowej,
- finansów publicznych,
- podatku VAT,
- podatku dochodowego od osób prawnych,
- dobra znajomość kosztów,
- znajomość sprawozdawczości finansowej i pożądana znajomość sprawozdawczości budżetowej w samorządowym zakładzie budżetowym,
- zdolności analityczne,
- samodzielność,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy - 4 lata /w księgowości/.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa w zakresie wykonywania powierzonych obowiązków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola formalno – rachunkowa dowodów księgowych,
- ewidencja obrotu materiałowego,
- rozliczenie inwentaryzacji,
- prowadzenie rachunku kosztów,
- sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej zakładu budżetowego.
- ustalanie zobowiązań z tytułu podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych,
- współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). - udokumentowany staż pracy - 4 lata w księgowości.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-05-20 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Z-cy Kierownika w Dziale Finansowo-Księgowym”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.