Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/03/02/03Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/03/02/03Szczegóły informacji
Ogłoszenie: specjalista ds. technicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2011-03-02
Ogłoszono dnia: 2011-03-02 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2011-03-14 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2011/03/02/03
Id ogłoszenia: 2011030203
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie techniczne preferowane budowlane,
- posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- przynależność do Lubuskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawy o własności lokali,
- prawa budowlanego,
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- Kodeksu cywilnego,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- innych aktów wykonawczych do w/w ustaw,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 5 lat,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 4 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność wykonywania uproszczonych projektów w zakresie branży budowlanej,
- biegła umiejętność czytania map i rysunków technicznych oraz umiejętność sporządzania uproszczonej inwentaryzacji budynku i nieruchomości,
- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
- samodzielne podejmowanie decyzji w codziennych czynnościach wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie uproszczonych projektów w zakresie branży budowlanej,
- opiniowanie projektów budowlanych modernizacji lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie branży budowlanej,
- wykonywanie nieskomplikowanych opinii technicznych z określeniem opłacalności remontów,
- załatwianie korespondencji kierowanej przez kierownictwo od mieszkańców ABM-ów, ZWM-ów, urzędów i innych instytucji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- współpracowanie w ramach wykonywanych czynności z ABM-ami, ZWM-ami i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu,
- wykonywanie czynności biurowych, w tym obsługa komputera koniecznych do prawidłowej realizacji powierzonych zadań,
- śledzenie aktualnych przepisów i przestrzeganie ich w ramach prowadzonych obowiązków.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 5 lat,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 4 lata. - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- zaświadczenie potwierdzające przynależność do Lubuskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-03-14 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. technicznych”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110 A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.