Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/03/02/02Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/03/02/02Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2011-03-02
Ogłoszono dnia: 2011-03-02 przez Robert Modelski
Termin składania dokumentów: 2011-03-14 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2011/03/02/02
Id ogłoszenia: 2011030202
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- ustawy o własności lokali,
- ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
- Prawa Budowlanego,
- Kodeksu cywilnego,
- ustawy o podatku VAT,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- innych aktów wykonawczych do w/w ustaw.
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim technicznym -4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym technicznym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
- umiejętność posługiwania się cennikami do kosztorysowania robót,
- komunikatywność - umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- utrzymywanie w należytym stanie budynków komunalnych, ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców,
- utrzymanie w należytym stanie numeracji budynków, spisów lokatorów, regulaminów porządku domowego itp.,
- dokonywanie pomiarów lokali mieszkalnych i wykonywanie szkiców,
- prowadzenie dokumentacji budynków komunalnych i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych: teczek budynków i lokali oraz innych obiektów komunalnych (komórki lokatorskie, wc itp.),
- załatwianie wniosków i zgłoszeń lokatorskich poprzez wizje lokalne, spisanie odpowiedniego protokołu,
- udzielanie pisemnych odpowiedzi na korespondencję lokatorów zgodnie z KPA,
- sporządzanie wykazu wolnych lokali mieszkalnych,
- protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali,
- dokonywanie odbioru robót wykonanych przez najemców,
- dokonywanie zwrotów (refaktury) za zakupione przez lokatorów we własnym zakresie urządzenia i stolarkę budowlaną,
- asystowanie przy czynnościach władz i organów dokonujących eksmisji, wizji lokalnych itp.,
- potwierdzanie regresów ubezpieczeniowych zgłaszanych przez najemców, potwierdzanie rejestru regresów,
- wprowadzanie wspólnie z inspektorem działu remontów obcych wykonawców na teren robót,
- zabezpieczenie posesji i budynków przed okresem zimowym,
- kontrolowanie jakości i ilości usług świadczonych przez wykonawców / wywóz nieczystości stałych i płynnych itp./,
- zlecanie wykonania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w częściach wspólnych budynków,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi ZGKiM.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (oryginał),
- curriculum vitae (oryginał),
- kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
- kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
- udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim technicznym -4 lata,
udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym technicznym - 2 lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2011-03-14 00:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko Inspektora ds. techniczno-eksploatacyjnych”, osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
- aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.