ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/03/02/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/03/02/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2011-03-02

Ogłoszono dnia: 2011-03-02 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2011-03-14 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2011/03/02/01

Id ogłoszenia: 2011030201

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie ekonomiczne,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  5. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami
    • ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
    • ustawy o własności lokali,
    • ustawy o podatku VAT,
    • ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
    • ustawy o ochronie danych osobowych,
    • Kodeksu cywilnego,
  6. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
  7. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim ekonomicznym – 2 lata,
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  2. umiejętność analizowania kosztów i dochodów,
  3. podstawowa znajomość obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
  4. umiejętność obsługi urządzeń typu kserokopiarka, fax i innych urządzeń biurowych,
  5. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie rozliczeń mediów w lokalach komunalnych w budynkach zarządzanych przez zarządców obcych,
  2. analiza kosztów za media w nieruchomościach zarządów obcych,
  3. bieżące wprowadzanie zmian dotyczących ilości osób zamieszkujących w lokalach komunalnych, zaliczek na media i powierzchni lokalu,
  4. prowadzenie windykacji należności z tytułu najmu komunalnych lokali,
  5. przygotowywanie umów najmu najemcom komunalnych lokali,
  6. kompetentna i terminowa obsługa najemców komunalnych lokali,
  7. prowadzenie korespondencji z zarządcami obcymi i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi zakładu w zakresie powierzonych zadań,
  8. wystawianie faktur z zakresu powierzonych zadań,
  9. wykonywanie czynności biurowych w tym obsługa komputera, kserokopiarki, fax-u w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim ekonomicznym – 2 lata,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-03-14 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko st. referenta ds. ekonomicznych”, osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 3229168,
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro oraz na stronie internetowej
    Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
  4. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona niezwłocznie na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  6. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony