ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2011/01/18/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2011/01/18/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor techniczny ds. eksploatacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2011-01-18

Ogłoszono dnia: 2011-01-18 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2011-01-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2011/01/18/01

Id ogłoszenia: 2011011801

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1.  wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie techniczne o profilu budowlanym,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
  5. znajomość obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, Ustawy o własności lokali,
  6. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
  7. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  2. umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
  3. umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
  4. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  5. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie:
    - przepisów Prawa Budowlanego,
    - utrzymania czystości,
    - stanu sanitarnego budynków,
  2. prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przepisami prawa a w szczególności przepisów Prawa Budowlanego,
  3. sporządzanie na bieżąco wykazów powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych do sprzątania na nieruchomościach wspólnych,
  4. bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania zgłoszeń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem usług (sprzątanie, deratyzację, kominiarzy, remonty itp.),
  5. bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
  6. sporządzanie projektu planu remontów, wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot, kontrola wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
  7. przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
  8. terminowe przygotowanie zleceń na wykonywane przeglądy budynków i czuwanie nad ich terminową prawidłową realizacją,
  9. współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-01-28 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko Inspektora technicznego ds. eksploatacji”, osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
« powrót do poprzedniej strony