ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2008/06/03/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2008/06/03/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ekonomiczny ds. windykacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2008-06-03

Ogłoszono dnia: 2008-06-03 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2008-06-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2008/06/03/01

Id ogłoszenia: 2008/06/03/01

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie co najmniej średnie,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
    • ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy
      i o zmianie Kodeksu cywilnego,
    • ustawa o podatku VAT i podatku dochodowym,
    • ustawa o własności lokali,
    • ustawa o ochronie danych osobowych,
    • Kodeks cywilny.
  6. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
  7. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel),
  8. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone kursy z zakresu księgowości,
  2. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. analiza sald należności zobowiązań właścicieli lokali mieszkalnych,
  2. prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem zaległości:
    • sporządzanie wykazów zaległości,
    • naliczanie opłat za świadczenia od wystawionych upomnień,
    • ustalanie dodatkowych terminów do zapłaty,
    • informowanie właścicieli o przysługującym im prawie wynikającym z art. 16 ustawy o własności lokali w przypadku długotrwałego zalegania z zapłatą zaliczek przez któregoś ze współwłaścicieli nieruchomości
    • przygotowywanie dokumentów do Radców Prawnych celem kierowania ich do Sądu,
    • naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach i prowadzenie windykacji należności z tyt. naliczonych odsetek,
  3. przygotowywanie dokumentów na posiedzenia komisji ds. rozpatrywania wniosków dłużników /właścicieli/ o udzielenie ulgi w spłacie należności pieniężnych,
  4. potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe,
  5. prowadzenie całości spraw związanych ze ściąganiem należności zobowiązań właścicieli z tyt. wpłat na fundusz remontowy,
  6. miesięczne sporządzanie wykazów właścicieli lokali dokonujących wpłat na konto funduszu remontowego z tyt. spłaty należności za udział w remontach,
  7. wystawianie właścicielom lokali mieszkalnych rocznych informacji o przychodach z innych źródeł PIT-c,
  8. rozliczanie kosztów remontu nieruchomości wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych,
  9. przygotowywanie i opracowywanie materiałów do rocznego planu gospodarczego w tym remontów wykonywanych z fund. remontowego na danej nieruchomości i obciążania kosztami wszystkich właścicieli,
  10. rozliczanie w ciągu roku lokali własnościowych w wyniku ich zbycia,
  11. współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 4 lata, udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym - 2 lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2008-06-17 00:00:00
b. Sposób:

w zamkniętej kopercie z napisem:
"Nabór na stanowisko Inspektora ekonomicznego ds. windykacji", osobiście lub listem poleconym:

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra, pokój 002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  3. lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  4. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  5. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  6. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony