ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2010/09/29/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2010/09/29/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. analizy kosztów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2010-09-29

Ogłoszono dnia: 2010-09-29 przez Robert Modelski

Termin składania dokumentów: 2010-10-11 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2010/09/29/01

Id ogłoszenia: 2010092901

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie, preferowane ekonomiczne,
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  5. znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, a w szczególności:
    • ustawy o własności lokali,
    • ustaw i rozporządzeń dot. podatku VAT i podatku dochodowego,
    • ustawy o ochronie danych osobowych,
    • ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
    • Kodeksu Cywilnego,
  6. wiedza w zakresie aspektów ekonomicznych funkcjonowania zakładu budżetowego,
  7. wiedza w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania i marketingu,
  8. praktyczna umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS ( pakiet MS OFFICE, EXCEL),
  9. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,
  10. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS (pakiet MsOffice, Excel).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  2. sumienność,
  3. komunikatywność – umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  4. odporność na stres – bezpośredni kontakt z klientem,
  5. umiejętność obsługi urządzeń typu kserokopiarka, fax, i innych urządzeń biurowych,
  6. nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór nad gospodarką energią cieplną, a w szczególności:
    • odczytywanie liczników węzłów cieplnych (wspólnie z pracownikami dostawcy energii cieplnej),
    • bieżące analizowanie zużycia ciepła w budynkach na podstawie przeprowadzonych odczytów oraz zgłaszanie przełożonym stwierdzonych nieprawidłowości,
    • typowanie kotłowni i instalacji c.o. i c.w. do planu remontów i modernizacji,
    • sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za dostawę energii cieplnej do celów grzewczych i ciepłej wody, rozliczanie kosztów na poszczególnych odbiorców i terminowe przekazywanie rozliczeń do ZGKiM.
    • ustalanie i rozliczanie kosztów na poszczególnych odbiorców oraz na wspólną nieruchomość oraz przygotowywanie materiałów do ustalania opłaty za c.o. i c.w, wprowadzanie danych, drukowanie rozliczeń i powiadomień indywidualnym odbiorcom.
  2. Przygotowywanie danych (przypisów, kosztów oraz współczynników korekt) dla firm rozliczających budynki w pełni opomiarowane.
  3. Przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń dot:
    • instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody (awarie, naprawy, itp.)
    • niedogrzania lokali mieszkalnych i lokali użytkowych.
  4. Prowadzenie całości spraw dotyczących prac na instalacji centralnego ogrzewania w lokalach budynków wspólnot mieszkaniowych.
  5. Wystawianie faktur oraz dowodów RW dotyczących rozliczenia centralnego ogrzewania i ciepłej wody oraz prac na instalacjach dla mieszkańców i użytkowników obcych.
  6. Opracowywanie niezbędnych materiałów z działalności zarządu wspólnot mieszkaniowych na roczne zebrania współwłaścicieli.
  7. Bieżąca realizacja analizy porównawczej przypisu rzeczywistego z kosztami na budynek oraz zgłaszanie przełożonym stwierdzonych nieprawidłowości.
  8. Opracowywanie i spisywanie treści uchwał wspólnot mieszkaniowych
  9. Opracowywanie treści powiadomień o podjętych uchwałach wspólnot mieszkaniowych i wykonywanie czynności związanych z ich wysyłką.
  10. Prowadzenie spraw dotyczących kancelarii.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (oryginał),
  2. curriculum vitae (oryginał),
  3. kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
  4. kserokopia dowodu osobistego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
  10. udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim - 2 lata,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-10-11 00:00:00
b. Sposób:

W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko starszego referenta ds. analizy kosztów ”, osobiście lub listem poleconym.

c. Miejsce:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej al. Zjednoczenia 110A
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 068 322 91 68;
  2. aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  4. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 A przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.
  5. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony